Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die SunnySky's zijn ook prima motoren.
Ik weet dat Drommels die ook gaat gebruiken op zijn QX-9.
Nano LiPo's zijn prima accu's voor dat geld, ik gebruik zelf geen andere.
Qua capaciteit zal het afhankelijk zijn van de gewichtsverdeling.
Men raad voor een QX-9 aan om een LiPo tussen de 1800 en 2650mAh te gaan gebruiken.
Deze ken ik inderdaad. Je kunt ze zowat overal kopen. Alleen zijn ze geweldig prijzig!
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er goedkopere varianten zouden uitkomen bij winkels zoals RCTimer.
Nog nergens een "clone" te koop?
De telemetry gaat lopen via de OpenLRS ontvanger, en deze kan niet zoveel data aan. Ik heb op de grond ook maar weinig data nodig dus dat is niet erg. Op de grond wil ik de locatie zien om een tracker te kunnen aansturen en eventueel een heading bv. Als ik de UART0 zo configureer dat alleen die data eruit komt dan heb ik veel te weinig om het OSD aan te sturen. Zet ik alle data aan voor het OSD dan overbelast ik de telemetry link weer. OSD op een aparte uitgang heeft dan veel meer mogelijkheden, en APM lijkt dat aan te kunnen. Ik was benieuwd of iemand het had gedaan voordat ik er heel veel tijd in steek en het toch niet goed werkt.