Word een mooie romp Ronald het model zit er al goed in.,
nog effe doorbijten en de torpedobuis later er pas op maken.
nog effe doorbijten en de torpedobuis later er pas op maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Erwin,
Dank voor de tip! Alleen, ik verwacht dat dit wat moeilijkheden zal opbrengen voor de vorm van de kop van de aurora... bovenaan is deze rond, loopt geleidelijk naar een spitse vorm waarna deze weer plat wordt ivm het torpedoluik waarna deze weer een spitse vorm krijgt in een nogal spits soort golfbreker...
Heb de aurora o.a. gekozen door de rompvorm, en moet nu de prijs betalen [emoji6]
Ik probeer zo goed mogelijk de vorm te behouden bij de beplanking, de rest wordt schuur en plamuurwerk vrees ik. Ik merk nu ook dat de kleine schaal wat extra uitdagingen geeft. Een grotere schaal zou nu wat eenvoudiger zijn...
G4 is een twee-componenten poly-urethaan hars, vocht is de tweede component. Hoe droger de lucht, hoe langer het uitharden duurt.En G4 wordt keihard, daarom binnen 24uur schuren.
Ronald zei:Hiervoor moet ik de middenspant wat aanpassen. Via één zo'n pootje wil ik ook de stroomvoorziening laten lopen. Iemand tips over hoe ik zo'n pootje kan maken? Zou handig zijn als ik deze afschroefbaar kan maken.
Ik heb aangegeven dat ik dit voor de achterkant niet nodig achtte, en eerst verder zou proberen met het beplanken van de kop voordat ik deze uit één stuk maak... Beetje eigenwijs... Ondertussen weet ik dat de kop in deze vorm en op deze schaal erg lastig is om te beplanken. Daarom ga ik toch over op het uit één stuk maken van de kop.... (dit is de derde keer dat ik zoiets doe voor de kop, hopelijk de laatste...)