Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Arno, het stabilo zit op de foto niet vast, het ligt los op de grond...Wanneer ik de foto nog een keer goed bekijk zie ik wat bedoelt wordt .......
Arno, het stabilo zit op de foto niet vast, het ligt los op de grond...![]()
80 grams glas lijkt me erg zwaar worden. Hier en daar een klein deukje vind ik persoonlijk geen drama, het is inderdaad een houten kist.
Folie is natuurlijk ook in mijn hoofd voorbij gekomen, maar lijkt me zeer moeilijk strak aan te brengen op zo'n ronde romp. Er zit werkelijk geen vlak stukje op, het is één grote druppelvorm. Glas daarop aanbrengen lijkt me overigens ook niet makkelijk, zeker omdat ik er nauwelijks ervaring mee heb. Kan ik niet gewoon meteen lakken met een beetje harde lak? (misschien een domme vraag, schop me maar recht!)
Het is veel nauwkeuriger dan een mechanische instelhoekmeter of het geklooi met touwtjes, garen of wat dan ook.
Harry
Leuke achtergrondinfo.
Het voornaamste lelijke punt is een kruis van het frame voorop, ik zal binnenkort een fotootje maken
Het voornaamste lelijke punt is een kruis van het frame voorop.