Heren, heren
ik heb al gevlogen zonder head tracker, en dat gaat prima.
Met head tracker heb ik vorige week ook gevlogen, en dat ging ook prima.
Headtracker functioneert helemaal naar behoren.
wil overigens wel even duidelijk maken, dat ik de laatste 20 seconden ofzo alleen maar vlieg, de rest vliegt sven (dus niet denken dat ik zo "smijt" met het model, dat doet sven

hahahahahahahah)
Ik weet 100% zeker dat ik GEEN 2.4ghz RC bereik had, omdat de cam regelmatig centreerde zonder dat ik dat deed (waardoor ik "overcompenseerde" door te ver te kijken) en af en toe had hij daarna weer berijk.
Ook merkte ik dat, omdat ik 100% zeker weet dat mijn besturing van de rolroeren niets deed, aangezien ik de knuppels in handen had, en ik dus kon zien dat mijn toestel niet reageerde, terwijl ik van alles deed
En robert, beeldstoring raak ik al niet meer van in paniek hoor!!! Dat was vrij snel al verdwenen

Het was ook totaal niet de beeldstoringen waar ik van schrok, maar het feit dat mijn vliegtuig niet deed wat ik wilde.
Nogmaals, ik heb het met deze ontvanger al vaker gehad (sven is er getuige van, hij vloog er zelfs mee toen ik storing had op 2.4ghz RC link...)
De antenne van de ontvanger staat ook in lijn met de FPV antenne (zender), denk dat dat ook voor extra storing op mijn rc zorgt.
Deze ontvanger zit er nu in:
Er komt er nu 1 in, met 2 losse draadjes als antenne, welke achter op de staart onder de juiste hoek komen te staan.
Vorige keer dat ik deze ontvanger had getest, had ik de antennes TOTAAL verkeerd liggen.