bij welke club vlieg jij ?
ik zit bij Royal Broken Wings in Tisselt (Willebroek)
ik zit bij Royal Broken Wings in Tisselt (Willebroek)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo Johnny,
bedankt voor de uitnodiging, ziet er schitterend uit ! Ik heb de event in mijn kalender toegevoegd en heb wel zin om te komen (enkel zaterdag) maar ik kan niks garanderen. Is het alleen met voorafgaande inschrijving of kan je de dag zelf ook inschrijven ?
Heeft de jouwe ook zoveel zin om op de neus te gaan staan bij start/landing ?
Ook enig idee wat die zoal weegt ?
Groeten,
Johan
Misschien beter ballinks gebruikt?Dan had je geen extra kunststof hevel moeten bevestigen die nu misschien een beetje dicht bij de choke zit.
Normaal zit dit toch tamelijk van elkaar chokehendel en gashevel.
Je doet dit om geen metaal op metaal te hebben maar ik zie dan dat je het wel doet bij je chokehevel.Klopt dit?
En loopt die metalen stang daar gewoon door het gat bij de motor?Of heb je daar een kunststof buisje in gestoken? Anders heb je daar ook weer metaal op metaal wrijvingen.
Mvg Wes.
@Johnny, waarom een servo voor de choke?
als ik zo de opstart procedure bekijk van een DLE35ra, leest ik dat je dit gewoon manueel aan moet zetten voor het starten en dan de hendel terug open zetten....
ik zie het nut niet in van dit met een servo te bedienen....?
kijk, hier zie je de choke beter op....
Ook een zwaar metalen bakje gemaakt voor de ontstekingsbatterij en extra lood in op te bergen....
let niet op het stevige laswerk, want daar ben ik geen echte crack in![]()
![]()
Juweeltje ,
Bij welke dealer kan je deze los bestellen .
Ik heb nog een set V2 voor mij texan T6 ( deze zijn ook nog met messing )
Wil deze ook vervangen door de stalen pinnen
Grt johnnyb