Beech C-45

Er is zelfs een boek (maar dat valt qua inhoud en kosten 8O waarschijnlijk in het niet bij wat Jacques al allemaal bij elkaar gebracht heeft . . . :? )

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0964151421/theunoffipageofc/104-5539872-0342351#

Meer iets voor de echte diehard . . . :yes:

Wat mij betreft hebben we genoeg links en andere info; ik moet nu eerst eens tijd vinden om die tekeningen van Ziroli te laten scannen (volgende week ergens), dan kan Tom gaan tekenen.

En net nu is Tom beginnen bouwen aan z'n Spitfire . . . :wink:

jan

Jacques!

Klopt, en de 'Walk Around' serie is nog beter (veel foto's van details, close-ups).

Maar volgens mij is er geen deeltje over de Beech. :?

Maar geeft niet, voorlopig hebben we mi. genoeg. :yes:

Overigens, waar ik nog wel behoefte aan heb (nou ja, heb . . . krijg, ooit :roll: ) zijn mooie 3-views in kleur; mogelijke color-sceme's.

Alrijd een genot om naar te kijken (vind ik).

Nog een Expeditor linkje voor je :lol:

http://www.photovault.com/Link/Military/AirForce/Aircraft/C-45Expeditor.html

afb923.jpg

afb924.jpg

afb925.jpg

afb926.jpg

WOOO 8O Toch wel erg mooi misschien toch maar iets tekenen voor een spanwijdte van een metertje of twee met natuurlijk electromotortjes :wink: :wink:

Ton

Jacques en Ton!

Je hoeft in ieder geval (althans, naar mijn bescheiden mening :roll: ) niet naar die tekening van Fallwimmer te kijken . . . :evil:

Maar eh, Ton, meen je dat nu serieus of niet? :?

En komt er dan ook gelijk een (RBC) kit?

jan

@jan brilman

Ja, dat zou een hoop werk schelen voor jou Jan :wink:

De hele hap CNC voorbewerkt, kan niet beter toch :!: :D

Jan, Moet bekennen dat ik veel kisten mooi vind en het liefst alles zou willen tekenen. :wink:

Had eigenlijk eerst de Cessna Bobcat in gedachten, maar ja die ligt nu al bij een ander op de tekentafel en is voor mijn dus geen optie :cry:

Wil toch heel graag iets met tweemotoren ontwerpen en twijfel tussen de Junkers 88, Anson, DH Mosquito, Hornet en natuurlijk de B18, die naar mijn idee de meest eenvoudige is en dus het meest praktisch om een poging te wagen. :wink:

Moet nog wel een paar andere projecten afmaken en het tekenen zal dan waarschijnlijk pas starten aan het eind van dit jaar.

Of het dan ook een bouwkit gaat worden, die beslissing is aan Rob en niet aan mij. Zal het eens met Rob bespreken wat de opties zijn.

Jan, ik weet niet of je nog 1,5 jaar wil wachten op een eventuele kit van de B18 8) , het zal zeker niet sneller gaan :? .

Ton

Ton!

Ik heb nog meeeeeeer dan genoeg dingen liggen :?

Zie elders op het schaalforum.

Ga me voorlopig echt niet vervelen :wink:

(Op amerikaanse fora lees je soms over de 'nog-te-bouwen-lijst'.
Soms ook een beetje ijdeltuiterij, maar inderdaad, bij mij (ik heb helemaal niet zo'n lijst) staat de Beech daar ook op.)

Kun je op iets staan dat er niet is? :roll:

:yes:

jan

Schiet je Beech al een beetje op Jan :?: :roll:

Kun je al wat plaatjes laten zien van je project? :D

Collegae!

De Beech vordert ( :? ) in die zin, dat ik een envelop heb gescoord, waar de tekeningen in passen, en zodra ik gelegenheid heb, gaat het boeltje op de bus naar Tom. :D

En dan maar eens kijken wat hij zegt . . .

@Tom: fasten your seatbelts . . . :wink:

jan

En nu, at this very moment, is de vrouw, met de enveloppe, onderweg naar het postkantoor . . . :D

Tom!

Post naar België, hoe lang duurt dat?

Moet er toch volgende week zaterdag wel zijn, niet :roll: . . . :wink:

jan

Hoi hoi hoi....

Tof dat je vrouw helpt bij het verwezelijken van je projecten. :wink:

Is vermoed dat dit een dag of 3 zal duren...dinsdag of woensdag zal het wel in de bus zitten.

Ik ben ZOOOO nieuwsgierig. :twisted:

Tom

Back