is een hele goede begginers heli veel oefenen tot je het kan vooral ook veel simmen dat is sterk aan te raden!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Mensen,
Ben hier nieuw.. en heb even de mening nodig van de expert. Ik heb de Walkera DF HM4#1 helicopter. Nu wil ik wat verder gaan met helivliegen, en een wat beter model aanschaffen. Mijn oog is gevallen op de Esky King II.. Mijn vraag, is dit een goede opvolger voor de DF?
Bedankt!
Paul
Hallo iedereen,
Ik heb vorige jaar in de zomer mijn eerste Helikopter gekocht, namelijk deze:
"DragonFly Express Large 2CH R/C Helicopter"
Nu heeft deze niet echt heel lang geleefd, vond het heel fijn speelgoed maar was toch soms moeilijk te besturen.
Ik zou nu graag voor deze zomer een nieuwe en betere willen kopen, geen 2 channel meer. Nu zou ik graag jullie tips willen hebben. Het is gewoon om te vliegen voor de fun, ik ben aan het twijfelen tussen 2 helikopters.
Namelijk:
- E-SKY LAMA V4 4CH Helicopter
- E-SKY Belt CP 6CH RC Helicopter
Welke raden jullie mij aan? 2de is wel duurder maar als je met deze makkelijker kan vliegen wil ik er gerust eens wat geld in steken voor een goeie. De onderdelen zelf zijn niet al te duur moest er iets stuk gaan.
Graag wil ik jullie goede raad.
Met vriendelijke groeten,
Steven