Hallo,
van een forumlid heb ik een blaster 2 overgenomen, nu dat de spinnin birdy goed vliegt en ook de KIS het luchtruim heeft gezien, wil ik deze ook gaan klaarzetten.
nu had ik die bijna vliegklaar gekocht, alleen deed de accu het niet meer(niet erg)
ik ga er voorlopig een ubec in steken en een 2cell 350mah.
alles werkt nu.
alleen wil ik graag wat meer weten over het instellen van alles.
op hoeveel uitslag zetten jullie alles, stellen jullie expo in? flaps,verschillende aileronstanden,... noem maar op.
ook zoek ik naar een betere oplossing om de vleugelservo's te connecteren op de romp(omslachtig en weinig plaats voor conectors)
nu zit alles er voorlopig in vast, ik moet nog wat gaan schuiven want het zwaartepunt is nog niet goed, en de neus kan ook niet 100% toe.
op aileron zitten er robbe servo's de FS40 pico
hoogte en richting push pull
onderkant
bovenkant.
Het CG is niet goed dus moet ik nog wat in de neus zien te krijgen, maar hoe
zal een zoektocht worden.
greetzz
van een forumlid heb ik een blaster 2 overgenomen, nu dat de spinnin birdy goed vliegt en ook de KIS het luchtruim heeft gezien, wil ik deze ook gaan klaarzetten.
nu had ik die bijna vliegklaar gekocht, alleen deed de accu het niet meer(niet erg)
ik ga er voorlopig een ubec in steken en een 2cell 350mah.
alles werkt nu.
alleen wil ik graag wat meer weten over het instellen van alles.
op hoeveel uitslag zetten jullie alles, stellen jullie expo in? flaps,verschillende aileronstanden,... noem maar op.
ook zoek ik naar een betere oplossing om de vleugelservo's te connecteren op de romp(omslachtig en weinig plaats voor conectors)
nu zit alles er voorlopig in vast, ik moet nog wat gaan schuiven want het zwaartepunt is nog niet goed, en de neus kan ook niet 100% toe.
op aileron zitten er robbe servo's de FS40 pico
hoogte en richting push pull
onderkant
bovenkant.
Het CG is niet goed dus moet ik nog wat in de neus zien te krijgen, maar hoe

greetzz