Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Klaar. Een mooi voorbeeld is altijd mooi meegenomen. Het heeft wel de nodige moeite, energie en schele ogen gekost.Ziet er natuurgetrouw uit Peter! Probleem met dit formaat zeilen is dat er haast geen gewicht in zit om ze neer te laten hangen. Petje af voor het resultaat. Gr. Klaas.
Knap werk weer Peter, mooi vouwwerk van het zeil wat je hier laat zien![]()
Ja heel mooi! Een van de moeilijkste dingen is de natuurkunde op schaal te laten kloppen. Het is je prima geluk om iets wat helemaal niet zwaar is, toch zwaar te laten lijken. Persoonlijk vind de ik dat op een model minstens net zo belangrijk als correcte historische details.![]()
Dankjewel, Koos, Erik en Peter. Het is uiteindelijk geworden zoals ik het voor ogen had. Zo’n voorbeeld foto is wel inspirerend. Maar het was wel oppassen met het papier. Tussen de vouwen zullen er nu best wel wat gaten en scheurtjes zitten, maar dat zie je niet. Dat is navenant aan deze materiaal keuze. En deze kluiver ga ik toch niet meer zetten.Zeer realistisch, heel mooi en knap staaltje vouw/ knoopwerk. Prachtig Peter.
En daar ben ik het 100% mee eensEen technische hogeschool manier van bouwen. Hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt in deze schaal weet ik niet, maar het ziet er subliem uit.
Een technische hogeschool manier van bouwen. Hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt in deze schaal weet ik niet, maar het ziet er subliem uit.
En daar ben ik het 100% mee eens, prachtig Peter, wat je allemaal tevoorschijn tovert...
![]()
Peter, Piet en Hans: Hartelijk dank voor jullie lovende woorden. Zoals jullie zien, ben ik weer wat verder.Ik sluit me absoluut aan bij de vorige schrijvers![]()
Dankjewel, Klaas. De laatste maanden heb ik bijna alles met alleen maar 2 pincetten gedaan. En onwillige lijntjes, da’s bijna standaard.Mooi dat je het allemaal zo goed voor elkaar ,rijgt Peter! Herinner me dat ik ook met twee pincetten bezig was en de slag in het touw steeds de verkeerde kant op wilde. Maar uiteindelijk telt het resultaat en is er voldoening. En laten we het maar niet hebben over de aanloop. Ook daar steekt een hoop tijd in, maar geeft je wel inzicht over het hoe en waarom. Ga lekker zo door! Gr. Klaas.
Dankjewel, Jan. Maar wat jij met metaal doet, da’s voor mij hoge school.Peter ik heb geen verstand van zeilschepen maar kan wel zien dat dit een hoogstaand stuk modelbouw is. Echt klasse.
Groet, Jan.
Dankjewel, Koos. Met een stukje messing draad van 1mm kom je een heel eind.Das een sjiek belleke geworden Peter, knap hoor![]()