Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier het antwoordHallo Rien, Klopt het dat de echte bolders ook zo groot zijn? Of vertekent de foto iets? Op een foto van het achterschip lijken ze tot het midden van het ovale raam te komen. wordt wel stevig zo daar achterop. Gr. Klaas.
Klopt helemaal met de diameter kwam ik niet uit en de hoogte is ongeveer gelijk maar alles staat nog los dus dat komt nog met de hoogte heb ik verhoudings gewijs toch een beetje gerommeld ivm met de diepte die ook niet klopt anders werd het model maar 5 cm diep heb hem 7cm diep gemaakt en dus de woning ook iets hoger enzDiameter en hoogte verschillen zo te zien. En de dikkere bolderpennen vertekenen de boel ook iets. Desalniettemin een mooi resultaat. Ben een beetje een ouwe zeur natuurlijk. Ook de fotoserie met filmpjes bekeken. Verwonder me er altijd weer over moet hoe weinig energie je een schip in beweging krijgt. Voelt in het echt wel anders aan natuurlijk. Succes verder met de afbouw! Gr. Klaas.
Oke wist ik niet, kun je dat zien omdat er maar twee aansluitingen zijn, zie het in de gebruiksaanwijzing niet direct staanRien, In de gebruiksaanwijzing staat dat de generator niet geschikt is voor een borstelloze motor. Dat is wel jammer. Je zou dit probleem kunnen omzeilen door een goedkope borstelmotorESC met een V-kabeltje op het ontvangerkanaal voor je motor te zetten. Voeding van deze regelaar op je vaaraccu. En de motoruitgang van deze regelaar naar je geluidsmodule. Als dit regelaartje een BEC voorziening heeft, dan de rode draad in het ontvangerkabeltje even terug trekken. RC-Point heeft wel een CTI ding voor je. Ali en Banggood ook wel. Let wel op de bedrijfsspanning. Vermogen hoeft niet groot te zijn. Hoop dat je met deze info verder kunt. Gr. Klaas.
Oke dank je klaas heb hem gehad van een vriend is al een heel oude module dus maar eens kijken hoe ik het oplos desnoots met een extra regelaartjeEen brushlessmotor (met 3 aansluitkabels) kan niet op de dieselmotorgeluid-generator worden aangesloten.
Tekst uit het nederlandse deel van de gebruiksaanwijzing, voorlaatste bladzijde. Zie link onder.
Maar je hebt nu een alternatief en aanmerkelijk goedkoper dan de Beiermodule, die de info voor het geluid aftapt tussen ontvanger en regelaar. De Conradmodule gebruikt daartoe de motoruitgang van de regelaar voor borstelmotoren. Is vooraf en alleen van de module niet te zien. Weet niet of ik dezelfde gebruiksaanwijzing heb geraadpleegd. Best mogelijk dat jij een ouder exemplaar hebt en er toen nog weinig of geen brushlessmotoren werden ingezet voor schepen en auto's. En daardoor niet vermeld. Gr. Klaas..
https://produktinfo.conrad.com/date...n-01-ml-Dieselgeraeusch_Modul_de_en_fr_nl.pdf
Sent from my LG-M700 using Modelbouwforum.nl mobile app