AluminiumTen eerste gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. S.v.p. de "Talpa talk" uitzetten.
De luiken zien er zeer goed uit.
Welk materiaal heb je hiervoor toegepast?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
AluminiumTen eerste gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. S.v.p. de "Talpa talk" uitzetten.
De luiken zien er zeer goed uit.
Welk materiaal heb je hiervoor toegepast?
Nee gewoon handbediend is te klein om rc te makenEn nu de luikenwagen nog RC aansturen Rien? Of wordt die uitdaging te groot? Schip raakt nu aardig compleet. Gr. Klaas.
Zit er nu aan te denken de fairmont alpine te gaan bouwen en dan met arduino bestuurbaar via Bluetooth op telefoon
Ik heb 1,:72 gebouwdHoi de armira ziet er mooi uit
Ik zelf ben bezig met een containerschip caan
Ik heb een antal jaren niks gedaan aan modelbouw
Nu ben ik weer bezig met bouwen van de containerschip
Ik.zag dat jij de trap naar de stuurhut gemaakt hebt ik vraag mij af welke schaal heb jij gebruikt gr hans
Was van plan de besturing en kopschroef via rc te doen maar wil evt lieren en kranen deels via bluetooth besturen anders kom ik knoppen te kortSommige nemen de trap tree voor tree, dit ziet er uit als de trap geheel over slaan.
Het bereik van Bluetooth is nogal beperkt tot een paar meter, ben benieuwd hoe je die horde gaat nemen.
Mooie uitdaging in ieder geval, succes en ik hoop dat je daar hier ook een verslag van bij gaat houden.
Groet,.
Mathieu