bouw binnenvaartschip armira

Vandaag de luikenwagen afgemaakt nu alleen nog verven
20191109_212629~2.jpeg
20191109_212643~2.jpeg
20191109_212652~2.jpeg

Laatst bewerkt:
Mooi dat het is gelukt Rien. Wens je veel vaarplezier op schaal en met de 1:1 ook een behouden vaart! Gr. Klaas.

Zit er nu aan te denken de fairmont alpine te gaan bouwen en dan met arduino bestuurbaar via Bluetooth op telefoon

Zit er nu aan te denken de fairmont alpine te gaan bouwen en dan met arduino bestuurbaar via Bluetooth op telefoon

Sommige nemen de trap tree voor tree, dit ziet er uit als de trap geheel over slaan.
Het bereik van Bluetooth is nogal beperkt tot een paar meter, ben benieuwd hoe je die horde gaat nemen.

Mooie uitdaging in ieder geval, succes en ik hoop dat je daar hier ook een verslag van bij gaat houden.

Groet,.
Mathieu

Hoi de armira ziet er mooi uit
Ik zelf ben bezig met een containerschip caan
Ik heb een antal jaren niks gedaan aan modelbouw
Nu ben ik weer bezig met bouwen van de containerschip
Ik.zag dat jij de trap naar de stuurhut gemaakt hebt ik vraag mij af welke schaal heb jij gebruikt gr hans

Hoi de armira ziet er mooi uit
Ik zelf ben bezig met een containerschip caan
Ik heb een antal jaren niks gedaan aan modelbouw
Nu ben ik weer bezig met bouwen van de containerschip
Ik.zag dat jij de trap naar de stuurhut gemaakt hebt ik vraag mij af welke schaal heb jij gebruikt gr hans
Ik heb 1,:72 gebouwd
De trap heb ik gaheel van hout gemaakt behalve de reling natuurlijk

Laatst bewerkt:
Sommige nemen de trap tree voor tree, dit ziet er uit als de trap geheel over slaan.
Het bereik van Bluetooth is nogal beperkt tot een paar meter, ben benieuwd hoe je die horde gaat nemen.

Mooie uitdaging in ieder geval, succes en ik hoop dat je daar hier ook een verslag van bij gaat houden.

Groet,.
Mathieu
Was van plan de besturing en kopschroef via rc te doen maar wil evt lieren en kranen deels via bluetooth besturen anders kom ik knoppen te kort
Heb al een tijdje geëxperimenteerd met de arduino om zowel de rc als Bluetooth tegelijk via de arduino te laten lopen
Dit lukte al aardig
Ben ook benieuwd hoe ver ik kom

Back