Bouw Cat385CL Graafmachine

Hallo Allemaal,
...nog wat verbeteringen aangebracht...
...bij demo dagen met de club bleek de potgrond te blijven plakken in de grijper,wat lastig is met lossen....
...dus een afstrijkmechanisme gemaakt...
...in gesloten toestand zitten de profielen net iets boven de bak, zoals ook in het echt het geval is....
...bij openen gaat het profiel vlak langs de schaal,en drukt zo de grond die blijft plakken eruit...
....alleen nog een kleurtje erop....

...ook het uiteinde van de stick kreeg veel voor zijn kiezen,dus er een beschermings plaat op gemaakt...
...gemaakt van ijzer...
....kan mooi roesten als het kaal wordt...;)
...en gemonteerd....
...ziet er weer goed uit ....:banana:

Groetjes, Charlotte.:bye:

Ik kan de foto's niet zien. Weet niet of daar meer mensen last van hebben..?

Edit: Kan ze nu wel weer gewoon zien

Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,
Afgelopen weekend ,op uitnodiging van MFT Kurpfalz uit Leimen,meegedaan met de Deutsche Modell-Truck Meisterschaften in Leimen ,vlak bij heidelberg.
Veel gezien, en een ervaring rijker.
Met trots heb ik in de catagorie functie modellen met mijn graafmachine de 1e plaats gehaald.
....opzetten van de spullen....
...demonstreren van de modellen voor de jury...
....prijsuitreiking....
...de oorkondes....
....bokaal ...:banana::banana::banana:

Van harte gefeliciteerd, je kan trots zijn wat allemaal gebouwd heb en dat zeker voor een dame mijn complimenten Charlotte.

We gaan je bouwverslag van de dieplader zeker volgen.

Dank jullie wel allemaal.:thumbsup:
Ja dat klopt Lex.
In deze catagorie ging het om de functinaliteit, kraan heeft dus gewonnen.:koud:

Hallo Charlotte.

Gefeliciteerd met de 1e prijs voor de CAT 385 CL rupskraan en de 4e prijs voor de CAT 4 assige Zwaar Transporttrekker.

SMILEY APPLAUS.gif
SMILEY APPLAUS.gif

met veel plezier jouw topic gelezen, alles wat aan complimenten is uitgedeeld krijg je ook van mij, Mogelijk zien we je eens in zeeland aan het werk als covid het toelaat.

Back