Hallo allen,
Hierbij weer een kleine update over de voortgang,
Even wat kleine details toegevoegd aan de toren en er komt weer een deur in maar nu op de goede plaats, dan heb ik nog twee goten er bij gemaakt maar waar ze voor waren weet ik eigenlijk niet

Iemand een idee?)
Dan komen er nog antenne uithouders op en werkende verlichting met zoeklicht, en nog een boel attributen zoals twee TDC,s ééntje voor en één achter.
Maar gisteren éérst de romp maar eens goed uitgetrimt met alle accu's en luchtpompen, stuur ventielen, servo's en te veel lood omdat de toren er nog niet opzit, dit allemaal om te kijken of het boven dek nu wel goed het water los laat, en
niet blijft hangen zoals de vorige keer zeker met boven komen brak ie op een gegeven moment los en kwam al waggelend en scheef boven

Das nie leuk nie.
Dat aluminium dek gebruik ik dus niet zoals jullie zien, en het is een volle boel daar binnen.
Dan wil ik jullie mijn test bak voorstellen hij is 215 cm lang 45 cm breed en 45 cm hoog en met een deksel afsluitbaar, wel beter met jonge kinderen...8O
De Lafajette daar boven, keek ook al verlangend naar beneden
De testbak is best groot, maar met deze jongen erin....
Kan het allemaal weer prima maar heeft het niet veel meer over.
Zoals hier te zien is hangt ie met de duiktanks leeg op de waterlijn.
Wat natuurlijk mooi is, echter onder water reageert alles dus weer anders en moet er voor gewicht bij, voor deze test dan (er zal schuim boven de waterlijn achter bij gedaan moeten worden)
Maar waar het om ging was dat de romp goed zou lossen bij onder gaan en boven komen en dat is goed gelukt terwijl ik zeker weet dat als je dynamisch gaat duiken het nog vloeiender zal gaan.
Sub komt nu niet meer waggelend boven en mijn 5/25 kanon bleef gewoon los op zijn plek staan.
En hier zweeft ie dan met de gun half boven water en de Sub onder.
Dus al met al een geslaagde test...
Groeten,
Jan.