Ik zag op een Duits forum dat je de originele heftruck ook uit de 3D-printer kunt trekken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die heftruck op het Modelltruckforum lijkt er op het eerste gezicht inderdaad wel op, maar is toch heel afwijkend van jouw model: de mast zit niet op de as , en de as schuift ook niet heen en weer, zoals wij bijna 2 jaar geleden bediscussieerden, wat toch wel beeld bepalend is. Ook zit er een 'normale' lengte mast op, en niet zo'n speciale als bij jou, om in treinwagons te kunnen rijden. Volgens de topic titel is het een Stihl R50....Zegt mij weinig, maar het leek me een leuk ding voor mijn 3d- print ambities.Ik zag op een Duits forum dat je de originele heftruck ook uit de 3D-printer kunt trekken.
Special voor jou, (omdat ik het toevallig tegenkwam).Leuk om de geschiedenis terug te zien in dit bouwverslag.
Dank voor je mooie woordenHoi Maarten,
Mooie impressie van het model, goed te zien hoe groot of klein het model is/wordt.
groetjes, Charlotte.![]()
Ja dat kleurtje helpt veel he!Begint er nu echt op te lijken Maarten!![]()
Hoe dan?
Simpele voorstelling:
Een blokje met daarin een asje waarop de voorwielen komen te zitten.
Dat asje gaat door de body van de heftruck.
De uitsparing in de body maak het mogelijk dat de mast naar voren en naar achteren kan, waar door de mast kan neigen.