Thanks!Misschien wat eerder of vaker de accu wisselen, is ook beter voor de lipo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thanks!Misschien wat eerder of vaker de accu wisselen, is ook beter voor de lipo.
Dan nog een vraag aan de F5J wedstrijdvliegers. Als ik wil meedoen met een wedstrijd dan is een hoogtemeter nodig. wat adviseren jullie om dan aan te schaffen? Ik heb nog een S-bus aansluiting op mijn ontvanger zitten, kan deze daarop aangesloten worden? Ik begrijp dat het tegenwoordig mogelijk is om de motor te herstarten indien het nodig is je kist te redden. Hoe wordt de motor looptijd dan gecontroleerd?
Tja...dat is al vaak voorgesteld maar er lijkt geen animo voor helaas![]()
Vandaag in Soest een paar vluchtjes met de Altis Nano. Totaal geen wind en thermiek, dus rustig glijden.
Wat ik vreemd vond dat soms de hoogte bleef staan van vorige de vlucht als ik de spanning er vanaf had gehaald. Ik verwacht dat de logger zich dan weer op o gaat zetten met het koppelen van de accu. Ik doe nog iets niet goed. Maar toch gelukt om een leuk plaatje te maken.
Bekijk bijlage 552745