Geweldig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb stukjes fineer en latjes om te testen ja. Eerst goed checken voordat ik iets op de romp aanbreng.maar heeft je romp het nodig? ik vind de houtkleur al best donker. ik snap dat je die rode gloed wil hebben, maar ik vraag me af of je dat met deze houtskleur wel kunt creëren? In ieder geval eerst maar een proefstukje doen. ik hoop dat je nog wat latjes over hebt.
Bedankt voor de tip Duncan, heb je toevallig een foto van iets wat op die manier behandeld is?Ik heb de bruine variant een paar keer gebruikt op mahonie, maar vond het geen succes. De kleurstof komt in de porien van het hout terecht en maakt het egaler, saaier. Heel veel onderdelen gemaakt van mahonie voor mijn boot, maar het mooiste is gewoon blank lakken. De snelste manier om een hele mooie laklaag te krijgen is een aantal lagen epoxy hars er onder te doen. Werkt perfect.
Als je de rode gloed wilt dan kun je de boot (na de epoxy lagen) aflakken met de IJssel of Polyservice 2K blanke lak met een toegevoegd mahonie kleurtje.