Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dit 1x eerder gezien.
You also must use some sort of release film to prevent the breather material from getting stuck to the part being bagged. You can just buy some 4mil drop cloth plastic from the hardware store for that. Or the cheap easy way out using stuff already on hand would be wax paper or any sort of plastic sheet material.
Daar waar de kern ophoud en de mylars samen komen heb je vaak een verspringing als de kernen niet haarscherp zijn. Wat ingedikte hars met micro balloons doet dan wonderen.Hoi Alex, bedoel je dat scherpe randje een paar mm voor de achterlijst? Dat was het einde van de mylar, ik moest een beetje smokkelen om een Tantalus staart met een Zonev2 mylar te maken, dat scherpe randje is er uiteindelijk net afgetrimd. Ik zag in de filmpjes van Jan Henning dat hij, na het droogrollen van de mat, de achterlijst ook nog even wat extra epoxy geeft, wat is hier het voordeel van ingedikte epoxy (thixotropiermittel?) over normale?
Net het kielvlak uitgepakt, hier heb ik gelukkig niets om over te klagen
![]()
wat betreft die ''luchtbel'' ben ik het met jaap eens, ik zie in die geul een vingertop/nagel die daar over heen is gegaan. als ik naar mijn eigen fouten kijk zou ik zweren dat dit is gebeurd toen je met je vingers tussen het stabilo en de mylar schoof om de boel te ''lossen''.Iets anders kan natuurlijk ook, maar als de mylars schoon zijn en de kern ook aalstrak kan ik niet anders bedenken dat er een externe factor de oorzaak moet zijn, bovenstaande verklaring leek mij het meest logisch.