Heb er zelf een half jaar les in gehad en was best moeilijk.
Tekenen of websites programmeren? Ik moet zeggen dat het leren werken met ACAD een stuk moeilijker was dan ik had gedacht. 2D-tekenen heb ik nu aardig onder de knie, maar ben nog geen volleerd technisch tekenaar. Aan 3D-tekenen heb ik me nu een aantal keertjes gewaagd, maar dat is toch echt heel wat moeilijker! Websites programmeren gaat iets makkelijker, maar daar had ik op school gelukkig een aardige inormaticaleraar voor, waar ik met vragen terecht kon.. De instap was echter toch moeilijk!
In firefox heb ik ook geen problemen met je website!
Fijn dat alles ook in Firefox werkt. Ik heb me de moeite bespaard om alle browsers te downloaden, en alles met Safari en IE geprobeerd. Zie dat de meeste bezoekers toch IE (69,66%) gebruiken, daarna Chrome (13,10%) en enkelen firefox. Maar goed te horen dat alle bezoekers dus alles kunnen zien!
horsepower zei:Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit voor een model in 1:75.
En ook mooi dat dit een gangbare schaal is op dit gebied, en je zo met een hele groep modelbouwers ervaringen kunt delen. En ook op die schaal moeten nog een hele hoop details te bouwen zijn!
@René:
Het model van de romp ziet er goed uit zo! Ben echt benieuwd of er hier op een gegeven moment echte rompen te zien zullen zijn. Wacht gespannen af.
Groeten,
Björn