Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht rustig af, moet ook wel want op een Apple werkt Delftship niet.![]()
Excuse me, where can I find this picture in better resolution?Beste modelbouwvrienden,
Ik wil jullie graag bedanken voor de belangstelling rond dit bijzondere type schepen. Ik begrijp dat het ontwerpen van een model moeilijk zal zijn, omdat er maar een enkel bouwplan te vinden is. Met de volgende technische tekening van de SX124 zou het makkelijk moeten zijn om het model na te bouwen.
Ik zal deze tekening zelf ook gaan gebruiken om de vorm van de romp over te nemen naar het AX118 model. Als ik iets verder ben met het ontwerpen, dan wil ik de tekening graag met iedereen delen. De romp is in de tekening opgedeeld in een aantal lagen en per laag (dek) kun je de punten rond een spant markeren.
Ik moet helaas weer even weg. Ik hoop weer snel mijn vorderingen te kunnen laten zien. Allemaal heel veel succes met jullie schip.
om een romp te bouwen heb je een spantenplan nodigen die zit er niet bij,
Door de lichtinval op het vooraanzicht denk ik dat de boeg rond is ter hoogte van de verschansing
P.S. voor de geintreseerden die defftship op hun PC hebben wil ik mijn bestand opsturen via e-mail
kunnen we vergelijken
![]()
Door de lichtinval op het vooraanzicht denk ik dat de boeg rond is ter hoogte van de verschansing
P.S. voor de geintreseerden die defftship op hun PC hebben wil ik mijn bestand opsturen via e-mail
kunnen we vergelijken
![]()