[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

hallo

ik heb een vraag?
ik ben ook de f-117 aan het maken.
maar hoe moet ik de twee servos programmeren dat ze ook werken als elevator?
ze zijn al programeerd als aileron.
kan mij iemand dat vertellen?

Gr....

Setup

Hallo iedereen,
Mijn F-117 is gesneden en geplakt.
Ben nu een setup aan 't samenstellen. Ik denk dat ik dezelfde ga nemen zoals in het begin van het draadje beschreven.
motor:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TR 35-30A 1700kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808 ) $18.20
ESC:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobbyking SS Series 25-30A ESC (card programmable) $9.99

Accu twijfel nog tussen misschien toch maar de 1800mAh:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Rhino 1350mAh 3S1P 30C Lipoly Pack $15.73
of
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 1800mAh 3S 30C Lipo Pack $17.38

Kunnen jullie misschien helpen met zoeken naar een prop die op dit model en de gekozen motor past.
Ik heb zitten zoeken naar een 5x5 bij HC maar vond niet direct iets, misscien hebben jullie meer succes.

Alvast bedankt.

Waarom altijd alles kopen? Je kan ook eens de moeite nemen om iets zelf te tekenen.
Met Powerpoint teken ik alles wat maar mogelijk is, uit printen en plakken maar.
Het moet natuurlijk ook een hobby zijn, dus is het de bedoeling van een hobby dat je
ook alles probeer zelf te maken.
Het is niet moeilijk, ik heb het ook moeten leren, en het resultaat mag er wel zijn.

f16%20groot%200031.JPG

decals%20front.jpg

Hans.

Laatst bewerkt:
whow Hans, wel heel erg strak hoor! Zelf loop ik nog erg te prutsen met die decals, ik zal later wat foto's posten in mijn draadje. Maar ja, je hebt gelijk ook al krijg ik ze nog niet zo strak, de waardering is een stuk groter als je die ook zelf maak. De decals voor mijn Jolly Roger heb ik overigens gewoon als plaatjes van Internet geplukt. Hier een voorbeeldje: Decal. Gewoon printen op speciaal decal-papier, fixeren ter voorkoming van doorloopen van inkt, in water weken, opplakken en aflakken :-)

Earl,

Normaal print ik het ook op doozichtig dun kleef mat. van Conrad, maar dit moest op
wit achtergrond en als je het gewoon op papier doet gaat het ook goed.
Het fixeren doe ik als alles klaar is over de hele kist met Glitsa meubellak.
Nu moet de leeuw nog af gemaakt worden.

Hans.

reflecterende stikkers kan je niet uitprinten!
TITA....!

Wat voor stickers bedoel je dan precies? Je kunt eventueel ook uitkijken naar fluorescerende verf in spuitbussen.

PS: Je uitroeptekens roepen iets "negatiefs" op... probeer hier gereserveerd mee om te gaan, is namelijk (mijn inziens) niet nodig in deze gezonde discussie.

OK, i.d. had ik van dat reflecterde over het hoofd gezien.

Joland, ik zal het powerpoint documentje naar je toe sturen.
Ik moet er wel bij zeggen dat je niet zomaar de maat kan verkleinen,
ik had het op grootte gemaakt voor mijn kist. Als je met powerpoint kan omgaan
is het wel mogelijk door de fonts aan te passen.

Ik heb het geprobeerd op te slaan als jpg of bmp maar daar worden ze niet
mooi en niet meer te lezen.

Hans.

Laatst bewerkt:
Back