Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@micropuller.
ik heb geen bevestiging nodig aan de bovenkant. en de onderkant bevestiging reken ik niet mee. het gaat echt puur om de buis van de cilinder die moet ca 75 - 85mm zijn en dan ca 40 - 50mm uitschuiven.
ik heb inmiddels wel een uitvoerbare cilinder gevonden die ik zou moeten kunnen bouwen
![]()
![]()
![]()
moet ik alleen nog die nippels zien te vinden.
hangt van de afmetingen af. heb met hem contact opgenomen maar hij is niet echt aanwezig kreeg een kort berichtje terug van dat ik het in het nieuwe jaar nog even moest herrineren.
is er iemand die ze heeft?
hij schijnt 2 verschillende te hebben? weet iemand welke afmetingen dit zijn?
Hallo Alwin,
Kan je geen cilindertjes bestellen bij ???? in Joure, deze kan je namelijk zelf op maat maken en kunnen 12 bar. hebben.
Deze cilindertjes zijn ook niet zo duur !
Deze man staat ook altijd in Bemmel.
En aparte ontvanger in de bovenwagen is zo gek nog niet, al bedacht hoe je 6 servo's en 24 schakelfuncties door je draaikrans gaat krijgenwordt maar 1 ontvanger. functies genoeg maar daar heb ik mijn multiswitch module voor. dan hou ik 5 servo kanalen over en 36 schakel kanalen als ik dat nodig heb maar denk dat het 6 om 24 wordt.