[Bouwfase Mast] liebherr ltm1090

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Alwin,

knap staaltje werk hoor!

Hoe ga je de delen in elkaar laten schuiven?:?:
Met naaldlagers, teflonstrips, of heb je iets anders in gedachte.;)

Benieuwd hoe dit gaat werken, is alles bij elkaar toch wel een aardig gewicht dacht ik zo.

groeten.

pom strips ga ik gebruiken *vergelijkbaar met teflon.

hallo
nog simpeler die kop van boutjes vlakken???!!!
doe een moertje plat in de bankschroef en draai daar van bovenaf
een boutje in en vijl dan de kop vlak met handvijl of electrische powervijl,
simpel toch???!!! of zie ik het weer verkeerd(t)???!!!!
trouwens op de truckmodell site had ik ingevuld liebherr ltm en kreeg nog een
artikel in een truckmodell een 1:8,5 nr 2/2003 liebherr ltm,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
nou ben er achter hoe ik door rvs moet... laag toerental en rammen.. flinke aanzet geven... en daarna de koker weer recht buigen. de eerste 2 in elkaar staan. nu met 2,7mm boutjes en kon het eerste deel toch aardig door het 2de deel heen krijgen... *wel met weerstand*. maar is even de 1,65 boutjes bestellen dan moet het er doorheen vliegen ;)

doe ik.. maar als je geen druk achter je boor zet of te weinig dan wil het niet..

en daarmee forceer ik de koker dus helaas iets uit zijn vorm. maar goed dat is niet anders.

doe ik.. maar als je geen druk achter je boor zet of te weinig dan wil het niet..

en daarmee forceer ik de koker dus helaas iets uit zijn vorm. maar goed dat is niet anders.

Hallo Alwin,

Is het niet mogelijk om binnen in de koker met een stukje hardhout bij het boren te ondersteunen, dan forceer je de koker niet !

erg lastig om dat ergens aan vast te zetten heb er wel al naar gekeken. maar heb nu methode waarmee het aardig lukt. doordat ik er zo snel doorheen ga.

wie weet waar ik kwalitatief goede epoxy plamuur kan verkrijgen?

boten zaak in vinkeveen had het niet op dit moment, verwacht het pas in april weer. omdat ze het adviseren om niet onder de 15 graden te gebruiken

hallo
vraag rottierood even das een verfexpert,
of kijk even in ee topic van hem met zn mercedes daar
had ie 2k plamuur,
mvg markioo

hallo alwin
ben blij dat ze nu wel goed passen,
maar ik vind de ronding aan de bovenzijde niet echt mooi gelijk,
de mast t.o.v.de eindplaat,
of ligt het aan mij???!!!!
als ze in elkaar zitten zie je er toch geen ene .... van maar toch,
mvg markioo

Zeg Alwin,

Ik lees al eventjes weinig meer van de voortgang...heeft Piet je verslag in een hoekje gezet waar je het niet meer kan vinden?

Ik was eigenlijk wel benieuwd hoever je op dit moment bent.

Stef

hoi stef,

even een rust moment ivm andere prioriteiten. *de multiswitches. hoop deze dit weekend af te hebben dan heb ik heel de volgende week om te hobbyen aan de kraan *weekje vakantie genomen*.

op dit moment stil in de achtergrond nog wel wat vooruitgang.

de mastdelen staan aan 1 kant in de plamuur andere kant gaat vandaag.
van het weekend de boel schuren.

nu zit ik ook al te kijken voor de hydrauliek pomp. en kwam ik op de site van de wel bekende jung fluid pompen. Maar welk type zou ik exact nodig hebben?

had nu de IPZ1-HR2 aangevraagd direct bij hun echter dan kom je toch nog op een goede 110 euro? ik heb andere prijzen gehoord eerder.. zijn er nog andere adressen voor of.

Al blijft €100,- veel geld is het toch nog een stuk goed koper dan een Leimbach of Scale art pomp. Met de keuze voor de afmetingen van de pomp kan ik je nog niet helpen. Ik heb net de eerste onderdelen van mijn zelf te bouwen pomp af. Als deze klaar is en werkt kan ik je er misschien meer over vertellen.

valt echt wel mee die 100 euro.als je weet wat de pompje.s aan kunnen.brengen ze het geld dubbel dwars terug.maar dat kan wel kloppen,ik heb er toen jaren geleden ook iets van 100 euro voor betaald voor de 4004.kan zijn dat ze nu iets duurder zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back