Bouwproject Wiesel

Ja ik ga de regelaar denk ik wel dichtkitten dan is ie meteen waterdicht en zou ik ook bij de servo kunnen doen alleen dan moet ik wel oppassen dat ik de tandwieltjes niet vastkit.

Dat kan juist geen kwaad , zolang de boot aan de linkerkant (vanachter gezien) maar een beetje zwaarder is om de werking van de prop tegen te gaan. Dan vaart de boot mooi recht
Ligt er natuurlijk aan of je een lings of rechts draaiende prop hebt ;) bij een rechts draaiende prop dan moet ie aan de rechter kant maar bij een lingsdraaiende prop weer lings

Dat kan juist geen kwaad , zolang de boot aan de linkerkant (vanachter gezien) maar een beetje zwaarder is om de werking van de prop tegen te gaan. Dan vaart de boot mooi rechtop ;)

oja, dat klopt, dacht even niet meer na over de propwerking, aangezien mijn laatst gebouwde boot een springer is en die heeft dat niet.

Weet iemand ongeveer de verwerkingstijd bij de douane van een pakketje? Hoe lang duurde dat meestal bij jullie pakketjes??

de bestelling van het roer, as, prop (29mm ;)) en koppeling ook geplaatst. voor de as is kroonolie een goed smeersel toch?

Ligt eraan hoeveel je er van gebruikt ;)

Ik heb het ook altijd gebruikt, nooit rare dingen meegemaakt met de as.

gebruik zelf ook vaseline bij sommige boten, maar heel weinig! uienzalf kan ook, of teflon spray maar dat gebruik ik meer voor flex-as

:D
na 21,80 euro bijbetalen mijn pakketje van HK in ontvangst genomen! :)
1ebestellingvanhk.jpg

alles een beetje gepast ;)
1ebestellinghkindebootp.jpg

nu ga ik het servo bakje maken:thumbsup:

Dezelfde schroefas gebruiken als ze op de bouwtekening adviseren ;)

Als het goed is is deze nog te krijgen!

Weet zo niet precies de afmetingen, maar degene die in de bouwbeschrijving staat heeft precies de goede lengte schroefaskoker.

Een 2.4Ghz zender...?? Dat zegt niet zo veel.
Welk merk en type heb je precies?
Bij 2,4 Ghz is het meestal zo dat je bij een zender van merk x ook vast zit aan de ontvangers van merk x.

Grote kans dat het dan niet gaat werken!

Als ik ff google op gofly krijg ik redelijk wat hits, je zou een van die winkels eens een mailtje kunnen sturen of er ook iets los van te krijgen is.

Back