Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou nou, speel jij misschien met de kolonel onder één hoedje, Volunteer? :shock:Geweldig en . . . is dat misschien jou volgende project, in plaats van het emmertje achter de tank een houwitser.
Daarvoor doen we toch, maatje?Jean-Baptist zei:Het motiveert mij steeds meer, en geeft mij meer durf om zelf mijn tank onder handen te gaan nemen. (Ik heb zelfs al verf gekocht.)
Er zijn een paar zaken in de US die zéér betrouwbaar zijn en waar ik ondertussen een 'vaste klant' ben geworden:Robbie TPC zei:Van mij mogen die poppen blijven, waar heb je trouwens die poppen gekocht ?
Uiteraard vind ik het leuk, Wesley maar er gaat wel héél wat tijd in kruipen.Wesley zei:en daarbij je vind het zelf ook heel leuk om te doen anders deed je het niet
Tja, ik denk dat ik door al die jaren al met schepen bezig te zijn geweest er een beetje op uitgekeken ben.P. Burghoorn zei:ps. ik zie je nog zelden tussen de scheepsjongens...