Bouwstrip: 1/6 M5A1 Stuart tank + Howitzer M1A1

Wat heb je het liefst: dit verslag met of zonder de poppen.

• Ik vind het leuk zo. De figuren storen me niet en mogen blijven.

Votes: 110 82,7%
  • De figuren hoeven van mij niet. Ik heb alles liever kort en bondig.

Votes: 15 11,3%
  • Voor mij maakt het niet zo veel uit.

Votes: 8 6,0%

• Total voters
    133
Droop,

De Alouette en Luitenant-vlieger Matthias Hind zijn helemaal klaar voor "Operation Droop Storm".
De meteo blijft uitermate gunstig,... er zijn no warning lights en de GO for flight staat voor zaterdag op het bord!

Nu de rest van de bende klaarstomen.

frame013matthiashind640.jpg

frame014matthiashind640.jpg

Matthias Hind is een zwitserse toppiloot. Hij vloog eerst jaren op F-18 bij de Zwitsere luchtmacht. Daarna diende hij op de Alpen-Alouettes.
Deze figuur is geen echte Action Figure, daar hij ongeveer 3 cm kleiner is, wat de schaalgetrouwheid aan boord van de Alouette zeker ten goede komt...
Kwa prijs vallen deze figuren best mee, maar het kost een fortuin aan verzendings- en bankkosten (geen Euro's in Zwitserland) om ze hier te krijgen.

Heligroeten,

Nick

@Yanlar: hartelijk dank! :D

@ Nick: Da's echt tof om te horen. De mannen zullen tevreden zijn.
In afwachting houden ze de LZ vrij van alle Duitsers en consorten. :sniper:

Het foto- en filmmateriaal staat klaar zodat we onze lezers op een prachtige fotoreportage én een gemonteerde film (op aangepaste muziek) van deze operatie kunnen trakteren. ;)

Droop

IK BLIJF DIT VOLGEN MET VOLLE SPANNING.

@ Nick : ik ga wel een beetje :offtopic: van welk merk is dit fantastisch crew lid en waar kan je ze kopen.

Hey Bert,

'k had het wel gedacht dat die vraag ook van jou zou komen... ja die figuren zijn ideaal voor in 1:7 Vario heli's hé. Volgens mij zijn ze merkloos, maar de kerel in Zwitserland die ze verdeeld heeft een Vario after market internetbusiness.

Hierbij de link waar je ze kan vinden,... maar deze tip kost je wel een pint hé...

http://www.scale-pilots.ch/index2.php4

Heligroeten,

Nick

frame015kledijdrukte640.jpg

frame016gear640x480jpg.jpg

frame017jeff640x480jpg.jpg

frame018niksomaantedoen.jpg

Hoe gaat dit verder? Vind Joe een gepaste outfit? Blijven de voorbereidingen tot "Operation Droop Storm" vlot verlopen? Of, of,...
straks misschien vervolg... blijf aan jullie PC-scherm gekluisterd...
Spannend hé.

Laatst bewerkt:
Hûh?! George W. Bush gaat zich ook in de strijd mengen? pas dan maar op!

Bush was een tijd geleden incognito in het land voor een lezing aan de Militaire Academy voor Action Figures. De man logeerde toen enkele dagen bij het Blue Bird team en werd rondgevlogen met de Alouette. Als aandenken heeft hij toen zijn kledijbox achtergelaten en die zie je in één van de prentjes op de achtergrond.

Heligroeten en tot gauw voor het vervolg van het verhaal,

Nick

De Duitsers...

full

full

full

full

full

full

Oei oei oei!!
De Houwitzerloop wordt op een geheime schuilplaats... euh... ahum... nogal streng bewaakt.
Dit is nu niet zo erg ware het niet dat er daar een Duits soldaat met een redelijk zwaar kaliber machinegeweer de lucht in de gaten houdt, alsof hij een vermoeden heeft dat er elk ogenblik iets kan naar beneden kan donderen.
Hij moest eens weten!:rolleyes:

Wordt vervolgd,

:tank:

Droop
officer10.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
De Allies zijn op komst.

Ik zou niet graag in de Duitsers hun schoenen staan nu ze tegen zo'n machtsvertoon moeten opboksen. :mrgreen:

--------------------------------------------------------------------------

full

full

full

Zo beste lezers, het ziet er naar uit dat het vandaag D-Day (*) is.
De Allies zijn op komst en de Stuart-crew kijkt al hoopvol uit om hen te ontmoeten:
go_team.gif
.

Het beloofd hier een spannende dag te worden en natuurlijk zullen we zo spoedig mogelijk jullie hier van op de hoogte brengen.

@Nick: ik zie je straks. ;)

(*)D-Day = Droop Storm Day. Niet te verwarren met die andere van 6 juni 1944. :teacher:

:tank:

Droop
officer10.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
De spanning stijgt weeral! man man man wat een prachtig verhaal is dit toch weer :D

@Blue Bird: komt jouw mascotte niet mee? :p en team zonder mascotte is zoals een heli zonder .... :p

Back