T
timvaneert
Guest
wat voor wapen heeft die fallschirmjäger? ik kan het niet echt goed zien in het donker.
Volgens mij is het een FG-42.
Tim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat voor wapen heeft die fallschirmjäger? ik kan het niet echt goed zien in het donker.
Hoi Nick,By the way, in mijn eigenste Radical bouwverslag worden er binnenkort door CO Joe ook Top Secret toekomstplannen onthuld... en voor een deel zijn die het gevolg van de avonturen die jouw crue momenteel beleeft...
(Benieuwd??? Kijk dan eens bij de RC-heli bouwverslagen.)
Nick
Een linkje misschien??
Zou wat minder zoeken zijn......, maar aanhouder wint.
Tja, eer ze die loop kunnen terug nemen moeten ze nu eerst die radio maken.Volunteer zei:Ik hoop dat ze de loop op een veilige manier terug krijgen zo dat DOC niet te veel werk gaat hebben.
Hoi schipper, het helpt wel om zo'n bouwverslag/ verhaal in elkaar te steken als je een beetje kinds blijft. Blijkbaar ben ik nooit volwassen geworden. :rolling:Ronny zei:maar waar ge de inspiratie blyft vinden is ook voor my een raatsel.
Hoi Ruben, jij krijgt de primeur: Dat boek komt er als het verslag is afgelopen.Ruben zei:droop ooit gedacht om een boek uit te brengen?
maarre we wachten in spanning af op het vervolg!
groet ruben die iedere dag al aan het kijken is of er een vervolg is
Bedankt maatje.(nogmaals) R.E.S.P.E.C.T.
groeten, Jean-Baptist.