Is het vandaag RPD* of zo?
* Roel Pest Dag
Ja leuk hé...........morgen weer?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het vandaag RPD* of zo?
* Roel Pest Dag
ej Mustang
antwoord A en B is in mijn ogen niet mogenlijk
Hoe kan de bemanning van boord worden geblazen, als ze niet eens aan boord gaan![]()
Whoehahahaha......... misschien eens wat andere props, om Roel bij te kunnen houden.
Hebben jij en Roel nooit van een snijplaatje gehoord soms@Joris,
ik heb zelf 4mm messing buis genomen, met een binnen diameter van 3mm
Hierin heb ik weer aan de uiteinden glijlagers gemonteerd, gemaakt van messing buis 3mm, met een binnendiameter van 2 mm
de assen heb ik van 2 mm RVS gemaakt, het draaien van 2mm draad koste mij de meeste krachttermen, en veel geduldhet iets taps afschuren was later de oplossing.
De langste 2 mm standaard assen, die ik heb kunnen vinden, zijn 23 cm, dus net te kort, dus van daar de zelfbouw
@ Frederik
Helaas hebben niet allemaal de beschikking over de mooiste gereedschappen, en moeten we eea met de hand doen.
Het is met een M2 snijplaatje gedaan, netjes met de hand, maar dan nog moet je het begin iets taps laten toelopen, ander draai je er alleen maar een mooi glad puntje aan, omdat de snijplaat te weinig grip krijgt.
Overigens.. jullie gebruiken voor het inkorten van de buisjes toch wel een snij-ijzer? Geen zaagje?
Met een boot heb je minder kans op desastreuze penibele toestanden...