bouwverslag apogee mini-DLG compleet balsa

ik ga zo bezig met het hoogteroer, dan rest mij ongeveer alleen nog de vleugel en is ie makkelijk af voor 25 mei :D

rompje is inmiddels helemaal af en werkt. het rompje met de servo's weegt totaal 41 gram, hier komt alleen nog het gewicht van een ontvanger bij en de vleugel

jep, ff via marcel ontvanger bestellen en dan alleen nog wachten op de lipo en vleugel schuren :wink:

hierbij wat foto's van de vorderingen. de romp is nu helemaal klaar afgezien van een paar laagjes porienvullen en een ontvanger en lipo. lipo's zijn reeds besteld en de ontvanger bestel ik ook de komende dagen denk ik.

m5110026ue9.jpg

m5110029ot3.jpg

ontvanger is inmiddels ook geregeld maar past met de servostekkers erop NET niet binnen de romp, dus de servodraden soldeer ik er gewoon aan denk ik. iemand hier ervaring mee??

ontvanger is inmiddels ook geregeld maar past met de servostekkers erop NET niet binnen de romp, dus de servodraden soldeer ik er gewoon aan denk ik. iemand hier ervaring mee??

Heb vroeger ooit wel eens de stekkers van de servo's afgeknipt. vervolgens de draden even hard maken met soldeer en dan in de ontvanger steken. Werkte perfect totdat ik bij een crash een aantal draden afbrak die in de ontvanger bleven zitten. resultaat 2 kanalen onbruikbaar. Dit was overigens in de tijd dat ontvangers nog minimaal 8 x4x2 cm dik waren.

ik ga zo bezig met het hoogteroer, dan rest mij ongeveer alleen nog de vleugel en is ie makkelijk af voor 25 mei

Ziet er goed uit Robert, maar volgens mij is ie voor 4 April al af!!

Grts,

Albert

nope, denk het niet, moet ook nog helemaal in de porienvuller, dat gaat dan denk ik 4 april gebeuren. en ik moet de hele vleugel nog doen.

nope, denk het niet, moet ook nog helemaal in de porienvuller, dat gaat dan denk ik 4 april gebeuren. en ik moet de hele vleugel nog doen.

Okido, neem je vrijdag het gebouwde mee?

Ik heb de Apogee romp voor 70% klaar (Depron/Balsa/Glas/Carbon Epoxy) en heb vanmiddag de stabilo en het kielvlak in een eerste laag PolyC ( RC World Ltd - The online RC web Store ) en 4gr papier gezet!

Bouwt makkelijk weg zo'n Apogee :-)

Albert

@Theo,

Welke breedte "LeukoFlex" gebruik je als scharniertape, de 1,25mm of de 2,5cm???

Nog iemand belangstelling om een gezamelijke bestelling "LeukoFlex" te doen??

Grts,

Albert

theo had volgens mij 2.5cm, maar zeker ben ik daar niet van. ik heb gewoon normale tape gerbuikt en dit gaat ook zeer goed :wink:

ik vroeg me af of die porienvuller echt noodzakelijk is?
het is toch allemaal gewicht? of valt dat nogal mee
wat gebruik je dan als porienvuller en waar kan je dat krijgen?
grtz

Back