Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor het leesvoer, daarmee geraak ik wel terug goed op weg!
Hallo,
Ik zou graag de tekeningen gehad hebben om deze te bouwen, liefst in dxf.
Zou iemand hem dan misschien kunnen sturen via pm?'
Groetje,
Geert
Bram, nog bedankt voor de tekeningen!
Ik hoop dat die memories van jou nog goed zijn want ik weet niet zeker of ik de tekening volledig snapLekker bezig zo, brings back good memories![]()
Ik hoop dat die memories van jou nog goed zijn want ik weet niet zeker of ik de tekening volledig snapMaar dat zien we vanzelf wel.
Ik geniet in ieder geval al van het bouwen.
Gaan vliegen is een goed plan (en wordt ook wel tijd na zoveel jaar), ik ben benieuwd hoe dat gaat!
Wil je eens een fotootje plaatsen van je oplossing van het onderstel? Ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken...
Je kunt ze ook hier downloaden.zou iemand de tekening door kunnen sturen want bij mij opent de site flymodels.co.uk niet
Nou word ik toch nieuwsgierigGenoeg gevlogen, maar durfde nooit met deze. En neem van mij aan terecht![]()
Don't ask. Ben zeker vier kisten verderNou word ik toch nieuwsgierig![]()
Ah, ik dacht dat het specifiek door deze kist kwam dat je er niet mee durfde te vliegenDon't ask. Ben zeker vier kisten verderOke eentje was pech door mid-air, maar toch ...
Thnx, 3mm triplex of iets dergelijks?Zou je tip willen geven bij maken van romp, nu al een stukje triplex op plek onderstel te lijmen en goed te verankeren met de romp. dat scheelt later weer... (zeg maar direct onder je batterijen plankje)
Thnx, 3mm triplex of iets dergelijks?