Hoi Ton,
De eerste versie van mijn Spit zal niet tot in detail gemaakt worden, maar is meer een functionele kist.
Vooral om de nodige ervaring op te doen met haar. :wink:
Wel natuurlijk de kleuren, maar geen schaalcockpit, canopy die open kan en zo verder.
Dus zie ik dit puur functioneel en ben ik ook van plan een leraar-leerling zender bij aan te schaffen om andere eens met een Spitfire te kunnen laten vliegen.
Denken doen we natuurlijk veel. :lol:
De kleuren van de eerste Spitfire gaan zijn zoals gebruikt in het Belgische leger als opleidingstoestel, grijs met gele brede banden over de vleugel en staart, dus niet de camouflagekleuren.
Mijn 2de kist zal ik zo schaal mogelijk maken en in de kleuren zoals hij oorspronkelijk is bij OFMC beter gekend als de MH434.
Of ik dit jaar op wedstrijden aanwezig zal zijn dat weet ik nog niet, misschien als sportscale om ervaring op te doen.
Ik heb wel een sportvergunning aangevraagd, maar in 2005 kan je maar beter een helm en de nodige bescherming meebrengen, want dan zal er zeker een Spitfire MKIX opzoek gaan naar vijandige toestellen en het luchtruim onveilig maken. :twisted:
Groetjes
Tom