Overlaatst ben ik naar een fly fan Extra 330 competition special gaan kijken, eveneens 3m spanw. Deze kwaliteit is echt subliem! Uiterst licht, en prachtig gekleurd in de mal. Deze kisten zijn haast niet te vergelijken met een CompARF, als je de uitzonderlijke kwaliteit eenmaal gezien hebt. De prijs is echter naar wat men krijgt...De minpuntjes aan een comparf zijn bij deze kist gewoon verdwenen.
Bij deze heb ik niet gezegd dat comp arf slecht is, ik vind gewoon dat er hier een beetje de indruk gegeven wordt dat composite arf de beste kisten zijn, waar ik het niet mee eens ben. Een knol extra blijft steeds onder het gewicht van een comp, een DR heeft een buis ipv latten tussen de vleugels, enz. enz.
Heeft er nu al een Yak van 2m60 gevlogen?
Bij deze heb ik niet gezegd dat comp arf slecht is, ik vind gewoon dat er hier een beetje de indruk gegeven wordt dat composite arf de beste kisten zijn, waar ik het niet mee eens ben. Een knol extra blijft steeds onder het gewicht van een comp, een DR heeft een buis ipv latten tussen de vleugels, enz. enz.
Heeft er nu al een Yak van 2m60 gevlogen?