Dag Roel. Wij hebben het hierover ook gehad bij VGF. Inderdaad een dossier aanleggen met foto's en kosten van het model, en die dan onderbrengen bij de inboedelverzekering. Varen en rijden inderdaad wat moeilijker. WA- verzekering zal dit inderdaad onderling wel dekken, waarbij ik van de eerlijkheid van anderen uitga. T.a.v. de autoverzekering heb ik e.e.a. uitgezet bij mijn verzekeraar waar ik alle verzekeringen heb ondergebracht.
Voor de open dag hebben wij ook strikt scheiding gemaakt in tijden tussen het varen met de "langzame" boten en de "snelle" boten. Heb dit jaar toch een paar keer gezien dat dit niet helemaal goed samen gaat. Ik moet er niet aan denken dat zo een race monster mij pal in de flank raakt.
Voor de open dag hebben wij ook strikt scheiding gemaakt in tijden tussen het varen met de "langzame" boten en de "snelle" boten. Heb dit jaar toch een paar keer gezien dat dit niet helemaal goed samen gaat. Ik moet er niet aan denken dat zo een race monster mij pal in de flank raakt.