Bouwverslag Happy Hunter Robbe

Nou Stefan, als het met al deze hulp niet lukt....... Je kunt het nu gewoon niet maken om het niet nog een keer te proberen. Haha. Succes. Ik weet zeker dat het je wel lukt.

Groet
Sjoerd

Allemaal bedankt voor jullie tips. Zal zeker gaan lukken, laat me niet uit het veld slaan door een stukje elektro solderen.
Als het goed is komt morgen de bestelling binnen, wil van het weekeind dit afgerond hebben. Hou jullie op de hoogte.

Jullie adviezen ter harte genonen en de transport kist vandaag in de 1e laag transparante buiten beits gezet, morgen de 2e laag.
Gisteren nieuwe stekkers ontvangen, alleen ze hadden 15 polige geleverd ipv de 25 polige. Nieuwe worden opgestuurd. Hoop ze morgen binnen te hebben.

Vanmorgen de kist in de 2e laklaag gezet.

Op de spiegel prijkt sinds vanmorgen ook aan beide boorden de scheepsnaam en de thuishaven.
full

Vanmiddag voor de eerste keer dit jaar gevaren. Alle ballast t.p.v. de voorkant heb ik kunnen verwijderen omdat er natuurlijk wat installaties zijn bijgekomen. Aan de achterzijde moet er nog wat ballast bij.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx Paul. Deurstops weer nodig voor de deuren;)
Stuurhut en masten duurt nog wel even hoor, ga rustig door maar het voorjaar komt er aan en dus klussen aan de grote zeilboot en zeilen in de weekeinden.

Stefan, zo ziet het er toch fantastisch uit. Ook jou letters staan er strak op. Ben wel benieuwd naar een filmpje.

Groet
Sjoerd

Dank je Sjoerd. Was daar vandaag allen, dus filmpje werd en beetje moeilijk. Maar misschien volgende week als ik weer ga varen.

Ja Stefan we wachten met smart op je film. (wel netjes houden hoor heen HPSM) Filmen maar. Het ziet er donders goed uit. Naam is mooi erop gezet. Je bent ook een topper hé!!!!:worship::worship:

Allemaal weer hartelijk dank. Volgende week weer varen, zal dan kijken of ik een filmpje kan maken. En Mieke, wordt wel een deugdzaam filmpje hoor;)

Dankzij al jullie goed adviezen is het toch gelukt om de stekker netjes te solderen:banana:. Ook al even geprobeerd door de navigatieverlichting aan te sluiten en het werkt allemaal prima via de zender. Nu alles nog netjes afwerken.

Back