Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Roland zei:@ Jan.
Ik moet het hier doen met een schuurtje van 3x1,5 meter, staat een werkbank van 60x130 cm, een fiets een paar kratten en 3 deuren waarvan er 2 naar binnen draaien :cry: .
Daar staat al m'n gereedschap ook nog in.
M'n freesLintzaag, figuurzaag, Dremel :wink: en een (te) grote gereedschaps kist. en dan moet er ook nog gehobby't worden. 8O , het blijf behelpen maar ik moet het er mee doen
. oja, binnen kort komt er ook een (Gebruikte) knipbank van ca 60cm breed bij 8O
Groeten Roland
Ach zolang er nog modelbouwers in de woonkamer werken klaag ik niet.
Neem aan dat jij nog kinderen in huis hebt die zijn hier de deur uit dat geeft ook weer ruimte.
Daar heb ik al helemaal geen ruimte voor :roll:Maar als je familie over het land versprijd is en ook in het buitenland woont heb je weer logeerkamers nodig ik mocht de kleinste hebben voor mijn hobby gheghegheghe.
Ben benieuwd hoe dat met dat koperbrons werkt hoe zit dat met het gewicht Roland.Maak je een uitstulping in de bodem van je sleper om de accus lager te plaatsen voor stabiliteit.
:wink:Ik heb diverse van boven beschreven manieren op modelbouwshows gezien in 30 jaar tijd.Onderstaande bouwers werken ook met koperbrons volgens mij.
Zie je ook nog Nederlanders op die toen op de tweede plaatst zijn gekomen werden door LLoyd's gesponserd als ik het wel heb.
http://www.schiffs-modell-bau.net/
Roland zei:@ Luit.
Hoe staat het met de Typhoon :?:
Groeten Roland.
In iedergeval kijk ik er weer naar uit om eens lekker over de Typhoon te ouwehoeren samen met Tom Boere (aangezien jij het ook een onwaarschijnlijk mooie sleper vindt
De Typhoon gaat mee naar Nieuwegein, en hopelijk kom ik daar weer naast de Siberie van Andre te staan (zoals in 2005).
Twee zware jongens naast mekaar
Ik gebruik dan wel geen fosforbrons, maar gewoon polystyreen![]()