Bij deze mijn opmerking
Sluit me bij Jan aan... Schitterend Sjoerd....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Sjoerd. Ziet er weer netjes uit. Heeft Pim de roosters gemaakt voor op de schoorstenen?[/QUOTE
@ Jandootjes Vincent. Weer bedankt voor jullie reacties.
@Stefan, De Mammoet afbeelding op de schoorstenen is wel van Pim zijn hand( nog bedankt Pim, staat perfect) de roosters heb ik zelf gemaakt. Zoals je wellicht kunt zien is dit van styreen gemaakt. Ik krijg ze in detail niet echt goed op de foto maar ze zien er zeker op een afstandje echt realistisch uit.
Groet
Sjoerd
Ook wil ik een scheiding aanbrengen tussen de verschillende navigatieverlichtingen, zoals normale vaart, sleepvaart, beperkt manouvreerbaar, e.d.
Ben nu een beetje aan het rondkijken hoe alles werkend gemaakt moet worden en ook aan het kijken naar een Multi Switch, zit te denken aan die van Robbe 16 Decoder met Memory functie. Ook een geluidsmodule staat bij mij op het verlanglijstje.
Tipje: Spuit ook de binnenkant van de behuizing, donkere kleur nemen daarvoor. Witte verf laat stiekem nog steeds achterlijk veel licht door.