Stabilisator finnen achter zitten er ook op. 2.2mm triplex met een carbon randje onder, bekleed met oracover. Kap ook bekleed met alu.
Toen de kist nog eens gebalanceerd. Achter zit alles er in (verlichting nog even niet meegeteld), voor moet nog een cockpit en glas. Daarom zit er nu 103 gram lood voorin. Komt dan precies uit.
Het was droog, dus de kist getankt en buiten gezet voor een motor test. De motor starte de eerste keer direct, ondanks de lange lege leidingen. Daarna laten calibreren op idle en achter eens gevoeld of er iets warm werd. Leek allemaal prima. Zelfs de led's naast de uitlaat houden het goed. Toen rustig naar volgas voor een calibratie, ging ook prima. Motor en alles hield het goed. Brandstofleidingen edg ook geen beweging te zien. Toen een accelleratie van idle naar volgas geprobeerd. De kist hield het prima, ik niet. De kracht komt wel erg snel opzetten

Duwde me gewoon omver. Temperaturen leken prima, maximaal 601 graden gezien. Alles klonk goed en werkte prima dus de motor maar weer uitgezet. Led's achter nog steeds niet gesmolten, mooi
Binnen de retracts nog eens getest en alles werkte perfect. Dit betekend dat hij er klaar voor staat

Als het weer een beetje meezit moet hij morgen vliegen. Er is 's middags 4bf voorspeld, en dat is perfect.