Tadango
Forum veteraan
Windkracht 2 a 3, achter de flat, erg veel turbulentie, maar hij vliegt wel
Gevoeligheid op pitch valt erg meer. Hij springt wel op en neer door de wind
Als het even rustig is vliegt hij wel netjes. Gevoeligheid op cyclic staat nu op 80% Staart nog niet mee gespeelt. Meer dan tail in en side in doe ik niet met deze wind 
Tijdens het opspoolen liep nog 2 keer de snaar eraf. Na het motor tandwiel dus hij zat gewoon te los. Nu heel erg strak gezet en hij was nog stiller zelfs
Accu was ook iets minder warm dus ook minder stroom? Zou leuk zijn
Daarna geen problemen meer gehad. Het bijgeluid was nu ook weg 
3s1p KOKAM 2000 wordt net merkbaar warm tijdens hover. Die moeten het eerst wel volhouden
Ik schat 15A ofzo.
Ik ga hem toch vergelijken met mijn piccolo ook al is dat niet echt een heli
Gevoeligheid lijkt gelijk nu. Hij is wel directer (hogere head speed natuurlijk
) Met wind veeeel stabieler
Hij is echt heeeel stil, stiller dan de piccolo 
Nu wachten op rustig weer dan kan ik eens echt gaan vliegen. Het voelde al vrij snel goed aan. Beetje heen en weer vliegen wou wel. 180 graden bochtjes van links naar rechts vliegen is ook geen probleem nu. Hij vergeeft alleen geen 1 fout
Gelukkig reageert hij erg snel en knuppel neutraal is ook meteen stil.

Tijdens het opspoolen liep nog 2 keer de snaar eraf. Na het motor tandwiel dus hij zat gewoon te los. Nu heel erg strak gezet en hij was nog stiller zelfs

3s1p KOKAM 2000 wordt net merkbaar warm tijdens hover. Die moeten het eerst wel volhouden

Ik ga hem toch vergelijken met mijn piccolo ook al is dat niet echt een heli

Nu wachten op rustig weer dan kan ik eens echt gaan vliegen. Het voelde al vrij snel goed aan. Beetje heen en weer vliegen wou wel. 180 graden bochtjes van links naar rechts vliegen is ook geen probleem nu. Hij vergeeft alleen geen 1 fout