Goede dag,
Ik snap niet waarom er opeens wantrouwen in "mij" is? Dat de heli duurder is geworden kan ik niks aan doen. Zo gaan zaken nou eenmaal, en ik verkoop (zover ik weet) alles voor de minimale verkoopprijs.
Zoals Tadango aangeeft heb ik hem voor de koop van de heli aangegeven dat de prijs van 329 naar 399 is gegaan.
Ik ben niet iemand die mensen probeerd af te zetten. Alles is momenteel erg duur en ik kan het weten na een jaar werkenloos te zijn geweest. Maar nu studeer ik weer. Niet dat dat veel geld opleverd.
Een voorbeeld over hoe ik erover denk als er iets misgaat bij een bestelling.:
Een klant heeft momenteel een Accu bij gekocht die duurder blijkt te zijn dan in mijn shop staat (60 Euro duurder). Dit zie ik als mijn fout en niet de klant zijn fout. Ik zal daarom ook niet de prijs voor die klant verhogen. Hij krijgt het product voor de prijs die in de shop staat. Tuurlijk maak ik dan verlies, maarja ook ik heb dan wel eens pech.
Maar zoals bij Tadango heb ik voor de aankoop aangegeven dat de heli is prijs is gestegen omdat de inkoop prijs ook verhoogt is. Het zou natuurlijk voor de gekken zijn als ik heli's verkoop die ik duurder inkoop dan verkoop. ( en dan is mijn winstmarche ook niet geweldig hoor)
Ik probeer dit "bedrijfje" in mijn eentje te runnen, dat soms iets onduidelijk is, of misgaat. SORRY.
Over der prijs van de Lipoly wil ik kort nog wat zeggen. Welke 3D heli kan met voor 399,00 Euro kopen, dat heet inclusief passende motor (borstenloos).
Zouden er vragen of onduidelijkheden zijn vraag het gerust maar, en hopenlijk zie ik jullie 24 Oktober in Utrecht. Ik zal proberen daar te zijn.
Groeten
Roel