Goedeavond,
Weer een kleine update.
de romp staat ondertussen in de G4, ik heb een winkel hier in de buurt gevonden die een groot deel van het leveringsprogramma van Vosschemie op voorraad hebben. Dus 2 ltr G4 gekocht en epoxy + glasvezel matten. ondertussen is de binnenkant 2 keer gedaan en buiten 1 keer, van het weekend gaat er dus plamuur op om het geheel mooi vlak te krijgen.
Ik ben ook bezig geweest met de Sternroller. Hier had in helaas tijdens onvoldoende rekening mee gehouden, dus dat leverde een paar avondjes gepriegel met de proxxon op. Een en ander is nu opgelost, zodat de rol eventueel nadien ook nog te verwijderen is. Tevens doorgebouwd aan de 2 reels op het achterdek, de ruwbouw is nu af, het is nu wachten op de konische tandwielen om ze aan te drijven, zodat ook de trommels zelf aangebracht kunnen worden (liggen nu nog los).
Ik ben ook nog doorgegaan met de opbouw, onder andere de mast staat er op, deze is gemaakt van polystyreen, met een messing buis als kern, voor de stevigheid. Het dak van de brug is ook dicht en de kleine mast, met reserve radar is gemaakt. Tevens de trappen naar de brug zijn gemonteerd, ook deze zijn gemaakt van polystyreen en messing. last but not least, zijn er deuren aangebracht in de stuurhut.
dat was hem wel weer. Ondertussen zijn de benodigde materialen voor de reling binnen, dus daar gaan we binnenkort mee aan de slag
Groet,
Andre