TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om te lezen. Ik zag ook dat Jan zelf de vorige leeuw had gesnedenVoor diegene die geïnteresseerd zijn in de beginfase van deze bouw. Op modelbrouwers staat de start van dit verslag, toevallig vandaag tegen aangelopen.
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=23313&sid=15378c13b02aedfb0aba6282d696493e
Ik denk dat ik daar ook nog wat voortgang van het schip zal posten.
Ook ben ik opzoek naar foto's van de replica van de achterkastelen. En dan voornamelijk de vissen die op het dakje liggen, daar kan ik geen mooie afbeeldingen van vinden.
Het zijn ook serieus katvissen die afgebeeld werden.Maar de katvis gelijkt wel met de tekeningen.
Ik was ook al even aan het zoeken voor je maar kon zo snel het niet vinden. Een katvis is een meervalachtige zo vindt je mischien nog wat meer. Mischien dat Admiraal Kolderstok er meer van weetDat wist ik niet. Waarom werd die gebruikt en waar kwam dit vandaan? Want ik heb ze wel eens vaker gezien op schepen maar nooit in detail.
Ik vroeg me wel eens af wat daar de achterliggende gedachte van was.
Kwisvraag....Hee... In welk verslag kwam ik dat eerder tegen...![]()
Eeuwige roemDe prijs?![]()