F
Flying Scotsman
Guest
Maar je moet wel iets op pompen is te plat al ik dit zo zie , kop is prima

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ongelooflijk knap!Al het zichtbare snijwerk is echt handwerk!
Mooi verslag. Had het op de site van Steadler gelezen van tussendoor bakken, maar was nog onzeker erover hoe dit met kleine onderdelen uitpakt. Maar heb het verslag gelezen en volgende stap is dat ik dat ga proberen. ThanksIn het verslag van Wappen von Hamburg van Robert op pagina 32 legt hij uit dat hij het fimo tussendoor ook even in de oven doet. Hierna gaat hij weer verder met het ornament. Ik denk dat hij ook tegen jou probleem aanliep wat de slapheid van de klei aanliep. Het begint onderaan de pagina.
https://www.modelbouwforum.nl/threads/wappen-von-hamburg-i-corel-1-50.190512/page-32
Dat is ook een goede, ik gebruikte al de vriezer om het tussendoor af te koelen.Ik weet nog van Doris (modelshipworld) dat zij haar gereedschap in ijswater stak, zodat het koel bleef, vermoedelijk om te zorgen dat de warmte de klei niet te zacht maakte
Lijkt mij een goed plan.Ik denk dat ik er als ze goed afgekoeld zijn met de dremel langs ga. Kijken of ik inderdaad die staart iets smaller krijg.
tussen door een paar minuten in de koelkast / vriezerMaar toch al bij al een zeer goed resultaat, iets wat mij niet lukte met fimo
Als ze nog warm zijn maar ook afgekoeld kan je ze met een mesje nog hier en daar bijsnijden. Even in de oven als dit niet meer lukt. Heb al veel ontdekt hoe je ermee om moet gaan.Lijkt mij een goed plan![]()