'Génàu'... Ron, genau! 
Nog even details klappenvanger onderstel...
Staalkabel aan wielas (M4 hardstalen imbusbout van zekere lengte)
Onderdelen om staalkabel en wielas aan elkaar te koppelen. Het schilderijenhaakje dient zwaar mishandeld te worden... ofwel Bonzai... passend gemaakt. Recht kloppen en boren.
Kabel soldeer je aan clipje. Haakje buig je recht en doorboor je zodat er een M4 bout doorheen kan. Aan de lip een klein gaatje (bij deze zit al een sleufje) zodat er een clipje aangehaakt kan worden.
Geheel afgewerkt met twee lagen sterke industriekrimpkous om de zaak te borgen.
Bij een piekbelasting... verlies je je onderstel op de breekbouten, of de clip schiet los. Maar de kist blijft heel.
Hier nog even een voorbeeld waarbij ik de bodem van de snuit versterkt heb. Dat is versterkt omdat ik de neuspoot ook zwaar versterkt heb. Die is zelfbouw.
Twee sportschoolveren voor boddybuilders middelvingerkrachttraining...
Versterkte bodem... Zoals je ziet... alles eerst geplanned en uitgetekend.
Via het gat (glasheldere folie) kan ik zien hoe vol de tank is.
DIY pootje... weegt ook wat...
Tot zovers...

Nog even details klappenvanger onderstel...
Staalkabel aan wielas (M4 hardstalen imbusbout van zekere lengte)
Onderdelen om staalkabel en wielas aan elkaar te koppelen. Het schilderijenhaakje dient zwaar mishandeld te worden... ofwel Bonzai... passend gemaakt. Recht kloppen en boren.
Kabel soldeer je aan clipje. Haakje buig je recht en doorboor je zodat er een M4 bout doorheen kan. Aan de lip een klein gaatje (bij deze zit al een sleufje) zodat er een clipje aangehaakt kan worden.
Geheel afgewerkt met twee lagen sterke industriekrimpkous om de zaak te borgen.
Bij een piekbelasting... verlies je je onderstel op de breekbouten, of de clip schiet los. Maar de kist blijft heel.
Hier nog even een voorbeeld waarbij ik de bodem van de snuit versterkt heb. Dat is versterkt omdat ik de neuspoot ook zwaar versterkt heb. Die is zelfbouw.
Twee sportschoolveren voor boddybuilders middelvingerkrachttraining...
Versterkte bodem... Zoals je ziet... alles eerst geplanned en uitgetekend.
Via het gat (glasheldere folie) kan ik zien hoe vol de tank is.
DIY pootje... weegt ook wat...
Tot zovers...
Laatst bewerkt door een moderator: