Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was nog niet in de planning maar is zeker te maken , laat even weten of je een setje wil dan ga ik dat samenstellen.Hallo Ton ,
Komt er een frees kitje van de RR .
Ja leuk he is aardig gelukt , de canopy is nog niet echt een goede mal was de mal van de Guppy en die komt aardig in de buurt.Erg mooi geworden! Ook de canopy mag genoemd worden! Als je gaat vliegen, laat me weten, mss lukt het me aan te haken met mijn RidgeRunt. Je gaat maidenen aan de Maasvlakte?
Ja dat begrijp ik, en zie ik ook aan alle andere modellen die je in hoog tempo digitaliseerde.In cad zetten is veeeeeeel meer werk maar vind dat leuk om te doen en wil niet meer anders.
Ja dat begrijp ik, en zie ik ook aan alle andere modellen die je in hoog tempo digitaliseerde.
Mijn opmerking was vooral een klein plaagstootje naar de anderen omdat het bijna leek alsof hij alleen gebouwd kan worden met een kant en klaar setje. Maar niet al te serieus bedoeld want Jan-Hein en Hein ken ik allebei als zelfbouwers!
Degene die de RidgeRunt koopt, krijgt een prachtige, veelzijdige zwever:
EDIT: Op de mijne zit wel een klapprop gemonteerd die wel 'ns van pas kan komen in netelige situaties. In dit filmpje is de klapprop uiteraard niet gebruikt!!!