Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben opzoek naar foto's van de dek verlichtingen.
Zitten hier op de zijkant van de accomodatie tl verlichting of puts verlichting (wand verlichting)of niks?
Zitten op de bovenkant brug dek verlichting om voor dek te verlichten?
En zitten achter op het stuurhut. Ook twee grote deklampen om achterdek te verlichten?
Of zitten er alleen 4 achterdek lichten op hoofddek?
Ook de hobby weer op gepakt zie ik , gaat lekker zo. Op je vraag van de verlichting kan ik zeggen ja die zijn er. stuur maar een Pb met je mail adres
En Mickey niet vergeten
Op bovenstaande foto zie je de luchtroosters .
Wil deze maken van evergreen strips.
Maar welk maat strips heb je hier voor nodig?
En welke maat bij accomodatie ingang?
Ben bezig met de opbouw te verven.
Met motip verf.
Maar van motip heb je geen satijn lak om er over te spuiten.
Nu had iemand ook een tip lak van LORD NELSON .
Alleen deze spuitbus is maar 400ml
Welke grotere spuitbus luk raden jullie aan?
Of kan deze over motip verf?
Ik gebruik al jaren Lord Nelson en heb nog nooit problemen gehad met deze vernis , op geen enkele ander merk van verf.
Dat was vroeger anders , regelmatig alles terug kunnen afschuren en opnieuw spuiten wegens reactie van de vernis op de verf .
En ik heb geleerd , dat wat goed is moet je blijven gebruiken .
Groetjes
Ronny www.mothvzw.be
Lekker aan het verven.
Groene dek met de kwast.
Ga denk ik toch eens in verdiepen in een air brush.
Witte huis en romp gesporen met spuitbus motip.
Persoonlijk vind ik de gespoten onderdelen veel strakker in de verf staan.
De boven rand van stuurhut ook geverfd met revell 332.
Misschien toch iets te fel?
En wat heb ik geleerd.......eerst dekken groen verven.En dan pas het hekwerk plaatsen.
Had ik dus niet gedaan...pfff...lastig verven met hekwerk rondom.
waarom zou je een half lege spuitbus niet opspuiten aan de andere onderdelen van dezelfde kleur.
overige onderdelen zijn meestal zo klein dat je ze net zo goed met een borsteltje kan verven.
Je hebt meer werk met reinigen van airbrush dan met het spuiten zelf, Die van mij komt nog maar zelden uit de kast.