Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kleurt ook beter bij de romp als dat witte. ThanksZo zie je maar weer, dat de kleur van het dek best mooi uit is gevallen op je foto.
Kan gewoon met een kwastje Stephan, maar wel opletten hoor het is waterdun.....Deense olie cq Danish oil, hoe breng je dat op? Doekje, kwastje? En in de gleufjes?
Het kan inderdaad ook met een doekje of keuken papier. Als je het daarna na wrijft met een zachte doek en/of keukenpapier word het effect nog mooier....@Jaques heb gegoogeld, en heb de grote stukken met een doekje en de kieren met kwastje. Is mooi geworden. Laat straks foto zien.
Maar moet ik eerst die geschutpoorten erin maken alvorens ik aan de binnenkant de huid verdik en aan de buitenkant de 2e huid aanbreng. Of pas als alles compleet is? Hoe is dit het beste te doen?
Ik was al flink aan het dubben, en jouw manier had ik ook aan gedacht binnenkant eerst en dan uitsnijden en dan buitenkant met de sponningen. Top zo ga ik het ook doen. Lijkt mij idd het makkelijkst.Als je een sponning wilt maken aan de buitenkant waar de poorten invallen, dan moet je ze eerst uitsnijden en dan de buitenkant een 2e laag geven waarbij je dan rekening houdt met de sponning. Wat de binnenkant betreft is een eigen keus, als je eerst de poorten uitsnijd dan moet je er omheen beplanken. Zelf vind ik het makkelijker om eerst te beplanken en dan buiten en binnenkant gelijk uitsnijden.