Stephan Kertész
Forum veteraan
Eindresultaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is niet makkelijk om hier een gepast antwoord op te vinden omdat het ook een kwestie is van smaak natuurlijk en die verschilt over het algemeen bij iedereen. Beetje jammer dat je het motief op het voorkasteel moet omdraaien, had mooier geweest als dat gewoon doorliep net als achter en de groene balletjes zou ik weglaten. Maar dit is slechts mijn mening en de uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk bij jezelf. Wel respect voor de manier hoe je hier mee bezig bentOok heb ik bij de onderste lijn nog extra groene elementen toegevoegd. Of wordt dit te druk?
Beide zijn in fotoshop dus alles kan nog met de voorste kastelen en de onderste lijn.
ik had het motief ook liever door laten lopen. Ik moet het horizontale berghout dan omhoog halen. Want ik kan dat ornament dat daar eigenlijk moet lopen wel kleiner printen of platter. Kleiner wordt te moeilijk met uitsnijden, platter moet ik gewoon proberen. In principe kan dat berghout ook door de geschutgaten lopen. Ja die mogelijkheden kan ik ook bedenken. Die maken er wel een eenheid van. Nog maar eens over nadenken. En die groene bolletjes, daar heb je gelijk in. Hoe meer ik kijk hoe drukker het wordt.Is niet makkelijk om hier een gepast antwoord op te vinden omdat het ook een kwestie is van smaak natuurlijk en die verschilt over het algemeen bij iedereen. Beetje jammer dat je het motief op het voorkasteel moet omdraaien, had mooier geweest als dat gewoon doorliep net als achter en de groene balletjes zou ik weglaten. Maar dit is slechts mijn mening en de uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk bij jezelf. Wel respect voor de manier hoe je hier mee bezig bent![]()
Stephan, ik ben het helemaal met Piet eens ik zou het kasteel ook gelijk houden aan de achterzijde, dus boven de rode slingers gelijk aan de achterzijde en onder de groenblauwe tierelantijntjes, maar jij bent de kapitein hee die overigens zeer knap bezig is![]()