A
Arvid
Guest
De uitstroom moet minimaal 2 keer de instroom zijn, dat probeer ik aan te houden.
Dat van de CG had ik gelezen, maar wilde toch wat praktijk informatie van mensen die konden beamen dat de informatie van TF goed is of juist dat je dat niet moest doen. Dat je bijvoorbeeld al hetzelfde aangeeft als ik, CG bepalen zoals je vliegt, is het toch vreemd dat TF zegt om dat niet te doen. Mijn vraag dan meteen: waarom niet? En daar kwam dan uit, dat het misschien komt omdat de landing en het opstijgen het meest kritisch is waardoor je het beste het zwaartepunt voor deze kritische momenten af kan stellen dan voor de normale vlucht.
Dat van de CG had ik gelezen, maar wilde toch wat praktijk informatie van mensen die konden beamen dat de informatie van TF goed is of juist dat je dat niet moest doen. Dat je bijvoorbeeld al hetzelfde aangeeft als ik, CG bepalen zoals je vliegt, is het toch vreemd dat TF zegt om dat niet te doen. Mijn vraag dan meteen: waarom niet? En daar kwam dan uit, dat het misschien komt omdat de landing en het opstijgen het meest kritisch is waardoor je het beste het zwaartepunt voor deze kritische momenten af kan stellen dan voor de normale vlucht.