Bouwverslag Top-Flite Focke Wulf FW190D-9

Als je geen creditcard hebt of niemand kent met een creditcard.. ja dan kan dat een probleem zijn.

Ken je wel iemand met een creditcard, al dat 'gezeik' over hoe eng het is om met een creditcard online te betalen, is precies dat, gezeik.

Zelfs al zou je je CC nummer per ongeluk op de verkeerde plek neerzetten en zou men 100-en dingen gaan bestellen met jouw nummer, dan is er nog NIETS aan de hand, aangezien het CC bedrijf geen handtekening oid kan produceren en je dus niet hoeft te betalen.

Dat is ook de reden waarom creditcards relatief duur zijn; omdat je verzekerd bent tegen dit soort fraude.

zal morgen mijn ma wel even proberen over te halen, maar ze heeft liever niet dat er iets met die creditcard betaald word...

kon het nou maar gewoon met paypal, of met paybycash.com ( dan hoef je bij het tankstation alleen een wallie-kaartje met 35 euro tegoed te halen en je kunt betalen...)...

zelf maken heb ik geen zin in en het gaat er lang niet zo goed uitzien...

je zou ze eens een e-mail kunnen sturen of er geen andere betaalwijze mogelijk is, bijvoorbeeld gewoon het geld overmaken via de normale bankrekening.

Danny Mulders zei:
heb jij hier gewoon de stickers op geplakt of heb je alle markings erop gespoten?

blijft toch een mooi schema 8)

edit: neem je hem trouwens mee naar de schaalmeeting ger??????

De Decals heb ik gewoon gebruikt, de gele en rode band geschilderd, verder een beetje aan het klooien gegaan met de schutkleuren, de 2e FW190D9 vliegt hopelijk nog ergens in Belgie rond.
Namelijk al m'n WW2 schaal kisten verkocht om mijn Sabre jet te kunnen bekostigen.

@Jan, de piloot van al mijn kisten staat op de grond.

Grtz Ger.

danny is blij :banana: :banana: :banana: ( hmm, die bananen draaien overuren op het schaalforum :lol: )

waarom is danny blij? omdat ie in de link die johan neer had gezet een kleurenschema voor IL2 forgotten battles heeft gevonden waarop rote3 staat afgebeeld. dit betekend dus dat ik alle aanzichten heb en het toestel makkelijk gespoten kan worden zonder giswerk :)

dit is het schema:
( niet geschikt om te gebruiken in il2 aangezien ik dit plaatje verkleind heb om de layout van het forum intact te houden...)
fw190d9jv44red3eo9.png

Ik neem aan dat IL2 een spel is.. dan ga je er dus wel vanuit dat dit kleurschema correct is? Voor hetzelfde geld is het een vrije interpretatie..

hezik zei:
Ik neem aan dat IL2 een spel is.. dan ga je er dus wel vanuit dat dit kleurschema correct is? Voor hetzelfde geld is het een vrije interpretatie..

Schema is correct. :yes:

Je kan van het hele schwader de schema´s krijgen. :teacher:

Mvg Johan

IL2 is inderdaad een spel, hezik :wink:

best wel mooi ook, kost maar 5 euro dus ik zou het niet laten liggen, mijn avater heb ik ook maar veranderd, is ook een scene uit IL2 waarin ik met "rote3" een B17 neerhaal :twisted:

binnenkort zal ik weer wat bouwfoto's plaatsen, de bovenkant van de rechtervleugel is bijna helemaal klaar, ik moet er alleen nog de rolroerbeplanking aanbrengen..

hezik zei:
Sorry Plotterwelt, ik geloof je hoor, maar hoe weet je dat?

Van deze FW hat je 4 met een rode onderkant.
Internet staat er vol van als je even zoekt.
Ik zoek in Google op Duitse site´s omdat het een Duitse WW vlieger is.

Mvg Johan

De bouw heeft even een tijdje stilgestaan maar ik ben van plan binnenkort weer te beginnen.

hier zoals beloofd wat foto's van hoe de kist er nu uitziet. een aantal plekken moet nog geschuurd worden, het beplanken van het rolroer was niet helemaal perfect gegaan dus daarom heb ik de beplanking eraf gehaald en ga ik het opnieuw proberen. het hoogte- en richtingsroer zitten beiden nog niet vast en de plastic delen ook nog niet. de luchtinlaat is even vastgehouden door een punaise.
dsc00451xg7.jpg

dsc00453vt2.jpg

dsc00455ai5.jpg

de kamer lijkt wat slordig maar zo kan ik juist alles terugvinden :lol:

Danny Mulders zei:
de kamer lijkt wat slordig maar zo kan ik juist alles terugvinden :lol:

yep, bij mij hetzelfde ligt het niet op die hoop dan ben ik het kwijt.
:P
pgmhecate.gif
ak80.gif
:P

Danny,

Het ziet er allemaal wel ok uit, maar ik zou die hoogteroeren echt opnieuw bekleden met balsa... Sorry hoor maar die gaten zien er echt niet uit 8O

Buiten dat ziet het er nog wat rommelig uit het vliegtuig, maar ik neem aan dat alles nog geschuurd/opgevuld moet worden.

Mvg Jesse

de gaten lijken mislukt omdat er kleine plankjes balsa achter gelijmd zitten, en je kunt de ribben van het hoogteroer er doorheen zien komen, is vanaf een afstand niet echt goed te zien en daarom lijkt het rommelig :wink:

toestel moet inderdaad nog gevuld en geschuurd worden, op sommige plekken is het al gebeurd, maar op veel andere plekken niet.

Hier weer eens een foto van de voortgang. gedeelte achter de cockpit is nog niet geheel klaar en er moet nog een lading werk aan de staart gebeuren.
fockewulfue2.jpg

Back