Bouwverslag Top-Flite Focke Wulf FW190D-9

Naar mijn mening vliegt Danny ook veel te wijnig .
So doe je geen ervaring op .
Helemaal mee eens, maar ja momenteel lijkt GTA belangrijker te zijn.
Al heeft ie die bij mijn weten al uitgespeeld dus hij heeft nu weer tijd in overvloed voor de Dora ;-)

zit inderdaad nog steeds op dat ding van GTA te wachten, maar dat is niet de reden dat de wulf niet gevlogen heeft;)

ben nu meer bezig met school. vliegen kan later wel, school niet...

Heel goed, Danny.
Je hebt je prioriteiten op de goede plaats.
We zien het wel op het forum wanneer er vorderingen zijn.

Succes!
Kim

Hee Johan, de Pfeil gaat zeker niet op zolder (hooguit wat vertraging ;-) ).

Eerst belangrijke is dat de Pfeil deze kant opkomt, die ligt nog steeds bij Onno.
Tweede belangrijke is dat ik dan eigenlijk toch aan de Pfeil zou moeten beginnen, die zou toch in 2009 een keer moeten vliegen................................

De jet heb ik heel 2009 nog voor :roll: (alhoewel :oops: )

four-star ligt nog steeds apart, nog nergens tijd voor gehad...

deze week ( vakantie) komt er ook weinig van.... de hele week werken en aankomende zondag met een paar vrienden airsoften ( mits we vervoer kunnen regelen...)

Laatst bewerkt:
Hehe, die is goed, klopt hier of daar wel want ze schieten met die kleine balletjes die je ook in de pistooltjes vindt die je op de kermis kan winnen ;-)

:D

Airsoft is wel gaaf....sommige slaan er wat in door als het gaat om realisme:rolleyes:

Maar euh Danny, zondag is snertvliegen dus je kunt helemaal niet weg....:fadein:

Ge zien je leeftijd wel ja.
Wel knap hoor lid zijn van het forum voor je geboorte.
Waren je ouders er wel snel bij.

Han.

Ge zien je leeftijd wel ja.
Wel knap hoor lid zijn van het forum voor je geboorte.
Waren je ouders er wel snel bij.

Han.

Tsja, foutje in de forumsoftware denk ik.....heb netjes leeftijd en geboortedatum ingevuld maar na mij laatste verjaardag en deze versie van het forum geeft ie aan dat ik 1 jaar ben.....nu voel ik me wel jong..maar toch........Als iemand weet hoe ik dit kan aanpassen graag....lukt me niet in m'n profiel...

Tja, Danny heeft zich aangemeld voor de schaalmeeting MET de Dora.

Daar zullen we hem dan waarschijnlijk wel zien vliegen............

Back